// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ماد حالت کوآپ Devil May Cry 5 در دسترس قرار گرفت

به‌تازگی ماد جدیدی برای بازی Devil May Cry 5 ساخته شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تمامی بخش‌های بازی را به‌صورت کوآپ تجربه کنند.

بازی Devil May Cry 5 در زمان عرضه دارای حالت کوآپ بود که به‌صورت محدود در بعضی از محیط‌های بازی (محیط‌هایی که بیش از یکی از کاراکترهای اصلی در آن حضور داشتند)، بازیکنان می‌توانستند از آن استفاده کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دو سازنده ماد به‌نام‌های Dante و Raz0r توانسته اند ماد جدیدی را برای Devil May Cry 5 بسازند که در جریان آن بازیکنان می‌توانند در تمامی مراحل، به‌صورت مشارکتی Devil May Cry 5 را تجربه کنند. همچنین در حالت بلادی پلس هم این ماد قابل اجرا است. در ادامه مشخص شده که حداکثر سه‌نفر در نقش‌های نیرو، دانته و V می‌توانند بازی را درکنار یکدیگر تجربه کنند. همچنین این ماد گزینه‌های گرافیکی وشبکه‌ای مختلفی را هم آزاد می‌کند که باعث می‌شود تجربه‌ی کوآپ بهتری را کسب کنید. ماد کوآپ دویل می کرای 5 را از سایت نکسوزمادز دانلود کنید.

علاقه‌مندان به ماد کوآپ بازی Devil May Cry 5 می‌توانند آن را از اینجا دانلود کنند. Devil May Cry 5 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

کپکام با بازگشت به اصول پایه‌‌‌ی Devil May Cry، موفق به ساخت شاهکاری از نسخه‌ی پنجم این بازی شده است. Devil May Cry 5 همان‌چیزی است که طرفداران سخت‌گیر این سری و عاشقان سبک هک اند اسلش بیش از ۱۱ سال و از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم بازی، در انتظار آن بودند. تجربه‌ای که تا می‌‌تواند برای بسیاری از گیمرها، بی‌نظیر باشد.


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده