نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

حضور بازیگر فیلم X-Men: Dark Phoenix در سریال Helstrom

دنیل کادمور، بازیگر مجموعه فیلم‌های «افراد ایکس»، برای ایفای نقشی فرعی در سریال Helstrom (هل استروم) مارول، انتخاب و معرفی شد.

مارول در حال ساخت چندین سریال برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس (Disney Plus) است و درکنار آن نیز شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول برنامه مشابهی داشتند، اما مدتی پیش هولو مراحل ساخت سریال Ghost Rider (گوست رایدر) را متوقف و لغو کرد، اما سریال Helstrom (هل استروم) روند ساخت خود را ادامه می‌دهد و حال بازیگری از دنیای «افراد ایکس» برای ایفای نقشی فرعی در این سریال انتخاب شده است.

دنیل کادمور، بازیگر و بدلکار کانادایی، برای ایفای نقش شخصیتی با نام کیث اسپایوی انتخاب و معرفی شده است؛ این شخصیت پرستاری در مؤسسه سنت ترسا است، جایی که شخصیت دیمون و ویکتوریا، مادر شخصیت آنا، به‌مدت بیست سال در آن‌جا نگه‌داری می‌شدند. با وجود آنکه به‌نظر می‌رسد این شخصیت نقش چندان مهمی در سریال Helstrom نخواهد داشت، اما باتوجه‌به‌سابقهٔ کادمور در فیلم‌های مجموعه «افراد ایکس»، احتمال حضور طولانی وی در سریال وجود دارد.

سریال Helstrom

چندی پیش فهرست رسمی بازیگران سریال Helstrom اعلام شد و تام آستن با سابقه بازی در سریال The Royals (پادشاهان) و سیدنی لمون با سابقه بازی در سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید)، به‌ترتیب قرار است نقش دیمون و آنا هل استروم را در این سریال لایو اکشن بازی کنند که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که از توانایی خود برای ردیابی اشخاص شرور استفاده خواهند کرد. علاوه‌ بر این، الیزابت مارول با سابقه بازی در سریال Homeland (میهن)، قرار است نقش ویکتوریا هل‌استروم را بازی کند که او زنی است که بیست سال را در مؤسسه سنت ترسا گذرانده و گرفتار شیاطین خیالی و واقعی شده است. در طول روز، دیمون استاد اخلاق است، اما در طول شب او به‌دنبال مبارزه با دنیای تاریکی و پنهان است و تلاش می‌کند تا از شر شیاطین خلاص شود. آنا هم که یک خانه حراج را اداره می‌کند، در تلاش است تا به‌ماجراجویی برادرش اضافه شود. علاوه‌ بر آستن، لمون و مارول، رابرت ویزدم در نقش کِرتیکر، جون کاریل در نقش لوئیز هستینگز، آریانا گوئررا در نقش گابریالا روزتی و آلین یووای در نقش کریس ین، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Helstrom حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل اول سریال Helstrom در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و پاول زبیژوسکی، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD (مأموران شیلد)، به‌عنوان شورانر در سریال «هل استروم» حضور دارد و جف لاب، رئیس بخش تلویزیونی مارول نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور خواهد داشت.

کادمور برای ایفای نقش شخصیتی با نام کیث اسپایوی انتخاب و معرفی شده است؛ این شخصیت پرستاری در مؤسسه سنت ترسا است

دنیل کادمور سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های X2 (ایکس ۲)، Are We There Yet (بالأخره رسیدیم؟)، Alone in the Dark (تنها در تاریکی)، X-Men: The Last Stand (افراد ایکس: آخرین ایستادگی)، The Twilight Saga: New Moon (گرگ‌ومیش: ماه نو)،‌ Icarus (ایکاروس)، X-Men: Days of Future Past (افراد ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم Warcraft (وارکرفت) را در کارنامه دارد. آخرین نقش‌آفرینی دنیل کادمور مربوط‌به آخرین فیلم مجموعهٔ «افراد ایکس»، یعنی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) می‌شود که وی با دیگر نقش شخصیت کلوسوس را ایفا کرد که البته درنهایت صحنه‌های وی از نسخهٔ نهایی حذف شد. وی در این فیلم با بازیگرانی چون جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس/چارلز اگزاویه، مایکل فاسبندر در نقش اریک ماگنوس لِنشِر/مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش ریون دارکهولم/میستیک، نیکولاس هولت در نقش هنک مک‌کوی/بیست، سوفی ترنر در نقش جین گری/فینکس، تای شرایدن در نقش اسکات سامرز/سایکلاپس، الکساندر شیپ در نقش اورورو مونرئو/استورم، کودی اسمیت-مک‌فی در نقش پیتر ماکسیموف/کوئیک سیلور و جسیکا چستین در نقش ووک همبازی بود؛ فیلمی که با انتقاد شدید منتقدان همراه شد و در گیشه نیز عملکرد ضعیفی داشت و با بودجهٔ تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری، تنها ۲۵۲ میلیون دلار فروخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده