نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار بازی Avicii Invector مشخص شد

بازی Avicii Invector ماه آینده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و این در حالی است که کاربران نینتندو سوییچ باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

ماه گذشته از نسخه‌ی به‌روزشده‌ی بازی Invector، ساخته‌ی استودیوی Hello There Games رونمایی به‌عمل آمد که حالا برای ادای احترام به مرحوم «آویچی»، سازنده‌ی موسیقی متن بازی، تحت عنوان Avicii Invector عرضه می‌شود. در آن زمان تاریخ انتشار دقیق بازی Avicii Invector مشخص نشد، اما حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، می‌دانیم که چه زمانی باید منتظر از راه‌رسیدن هر یک از نسخه‌های آن باشیم.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Avicii Invector مراحل اولیه‌ی تولید را پشت سر می‌گذرد

بازی Avicii Invector در تاریخ ۱۹ آذرماه (۱۰ دسامبر) برای ایکس باکس وان، کامپیوتر و مجدداً برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. با اینکه این بازی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ نیز قرار می‌گیرد، اما از آن‌جایی‌که این نسخه در «مراحل اولیه‌ی توسعه» قرار دارد، ناشر آن یعنی شرکت Wired Productions انتظار ندارد که تا پیش از بهار سال ۲۰۲۰ عرضه‌ شود. ویرد پروداکشنز همچنین اظهار داشت که در تاریخ ۱۹ آذرماه نسخه‌ی فیزیکی تمام نسخه‌های بازی روانه‌ی بازار خواهد شد و ارتقاهای بازی از طریق یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار کسانی که قبلاً آن را برای پلی‌استیشن 4 تهیه کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

بهبودهای بازی در Avicii Invector شامل رابط کاربری تازه، به‌روزرسانی‌های گذشته بازی، آهنگ‌های بیشتر و یک دنیای کاملاً جدید برای بازیکنان است. شما می‌توانید در انتهای مطلب تصاویری از به‌روزرسانی‌های تازه‌ی بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Avicii Invector


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده