نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Solaroid؛ تنها محافظ کهکشان

در این قسمت از مجموعه مقالات معرفی بازی موبایل به سراغ بازی The Solaroid رفتیم که در آن شما تنها محافظ کل جهان هستید و باید از سرتاسر کهکشان محافظت کنید.

در جدیدترین قسمت سری مقاله معرفی بازی موبایل، تصمیم گرفتیم تا به سراغ یک بازی فضایی دیگر به نام The Solaroid برویم. اگر شما هم از آن افرادی هستید که علاقه زیادی به بازی‌های فضایی دارید و دوست دارید که کهکشان را از هرگونه نیروی ناشناخته پاک کنید، این بازی مخصوص شما است. بازی آیفون و اندروید The Solaroid کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۰ مگابایت دارد. این بازی توسط بازی‌ساز مستقلی به نام شیائونگ وانگ ساخته شده است. این بازیساز در کنار این بازی، ساخت بازی‌های دیگری به نام DrawCardLife، Simple Monster Hunter و CrazyDodgeChicken را هم در رزومه کاری خود دارد.

بازی The Solaroid
بازی The Solaroid
بازی The Solaroid
شما برای استفاده از بازی The Solaroid اصلا نیاز به اینترنت ندارید

لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال کاملا مناسب است. بازی اندروید The Solaroid محوریتی دفاعی دارد. شما در طی مراحل مختلف باید به سرتاسر جهان سفر کنید و سیاره‌هایی را که منابع بسیار زیادی دارند، کشف کنید. سعی کنید که با دریافت امتیازهای بیشتر، کشتی فضایی خود را ارتقا دهید و تجهیزات بهتری را پیدا کنید؛ شما به این طریق می‌توانید موجودات ناشناخته را که از درون یک کرم چاله بیرون آمدند، نابود کنید. در بازی موبایل The Solaroid یک قابلیت به نام جستجوگر ستاره وجود دارد که شما با وارد کردن مختصات خاصی، می‌توانید این جستجوگر را به آنجا بفرستید و به دنبال تجهیزات، کریستال‌ها و مواد معدنی در سرتاسر جهان بگردید.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که شما بعد از مرحله پنجم قادر به استفاده از این جستجوگر هستید. هر قطعه از تجهیزات، کاملا منحصر به فرد هستند؛ آمار و وضعیت آنها کاملا تصادفی است. زمانی که یک سیاره با مواد معدنی پیدا کردید، دیگر لازم نیست که به بازی کردن ادامه دهید؛ فقط یک ربات مخصوص معدن به آنجا بفرستید و صبر کنید که خروجی آن را بگیرید، حتی زمانی که خارج از بازی هستید. شما در این بازی باید از تمام قوای خود در جهت حفظ و نگهداری کهکشان استفاده کنید و موجودات ناشناخته را از بین ببرید. زیرا هرچه که باشد، سرنوشت سرتاسر کهکشان به نوعی در دستان شما است. این بازی همچنین یک جدول رتبه بندی هم دارد که شما با جمع‌آوری امتیازهای بیشتر می‌توانید در جایگاه بالاتری از این جدول قرار بگیرید.

بازی The Solaroid
بازی The Solaroid
بازی The Solaroid

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون The Solaroid هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل The Solaroid در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی The Solaroid


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده