نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening طی ۱۰ روز بیش از سه میلیون نسخه فروش کرده است

بنا به آمار فروش بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ، بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening توانسته تنها در ۱۰ روز فروشی معادل ۳.۱۳ میلیون نسخه را تجربه کند.

نینتندو اخیرا گزارش فروش سه ماهه دوم سال جاری محصولات خود را منتشر کرده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ از سال ۲۰۱۷ که پا به عرصه رقابت گذاشته تا امروز توانسته بیش از ۴۱ میلیون واحد در سراسر جهان فروش کند. همچنین نسخه ارزان‌تر و جدیدتر آن یعنی کنسول نینتندو سوییچ لایت نیز همچون برادر بزرگ‌تر خود موفق ظاهر شده و تنها پس از ده روز از زمان عرضه خود توانسته از مرز فروش دو میلیون واحد عبور کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، گزارش نینتندو تنها محدود به آمار فروش کنسول‌ها نمی‌شود و این شرکت لیست پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری سوییچ را نیز اعلام کرد. نکته قابل توجه این است که نسخه بازسازی شده بازی محبوب The Legend of Zelda: Link’s Awakening که برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ برای کنسول خاطره‌انگیز گیم بوی منتشر شده بود، در تاریخ ۲۹ شهریور امسال برای سوییچ نیز روانه بازار شد و پس از دَه روز توانست ۳.۱۳ میلیون نسخه فروش کند. اگر هنوز اطلاعاتی از این بازی ندارید، می‌توانید نقد و بررسی زومجی از آن را مطالعه کنید تا بیش از پیش با حال‌وهوای این نسخه از بازی آشنا شوید.

بازی Super Mario Maker 2 به‌عنوان یکی دیگر از بازی‌های بزرگ امسال نینتندو سوییچ، توانست نزدیک‌به چهار میلیون نسخه (به‌طور دقیق ۳.۹۳ میلیون نسخه) فروش کند. طبق اطلاعات منتشر شده، نینتندو رسما اعلام کرد که بازی Mario Kart 8 Deluxe با فروش ۱۹.۰۱ میلیون نسخه، همچنان موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ به‌حساب می‌آید. در جایگاه‌های بعدی بازی‌های Super Smash Bros. Ultimate و Super Mario Odyssey به‌ترتیب با فروش ۱۵.۷۱ میلیون و ۱۵.۳۸ میلیون در تلاش برای رسیدن به جایگاه نخست هستند. در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش نینتندو سوییچ را مشاهده کنید.

نام بازیمیزان فروش
Mario Kart 8 Deluxe۱۹.۰۱ میلیون
Super Smash Bros. Ultimate۱۵.۷۱ میلیون
Super Mario Odyssey۱۵.۳۸ میلیون
The Legend of Zelda: Breath of the Wild۱۴.۵۴ میلیون
Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee۱۱.۲۸ میلیون
Splatoon 2۹.۲۸ میلیون
Super Mario Party۷.۵۹ میلیون
New super Mario Bros. U Deluxe۴.۵۹ میلیون
Super Mario Maker 2۳.۹۳ میلیون
The Legend of Zelda: Link's Awakening
۳.۱۳ میلیون

حال باید دید انتشار بازی Luigi's Mansion 3 می‌تواند چه تغییراتی در این لیست ایجاد کند و آیا در گزارش مالی بعدی نینتندو، اثری از این بازی در لیست پرفروش‌ترین‌ها دیده می‌شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده