// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

سرعت رشد مشترکین سرویس EA Access در پلی استیشن 4 سریعتر از ایکس باکس وان بوده است

به نظر می‌رسد که کاربران پلی استیشن 4 نسبت به کاربران ایکس باکس وان از سرویس EA Access بهتر استقبال کرده‌اند.

همانطور که می‌دانید کمپانی الکترونیک آرتز چند سال پیش سرویس EA Access خود را راه‌اندازی کرد. این سرویس که برای پی سی (با نام Origin Access) و ایکس باکس وان عرضه شده بود شامل بازی‌هایی که EA منتشر کرده به همراه دموها و تخفیف‌های متنوع می‌شد. در اوایل سال جاری میلادی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده بود که سرویس EA Access از ماه مرداد در دسترس کاربران پلی استیشن 4 نیز قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد که کاربران از این سرویس به خوبی استقبال کرده‌اند.

برخلاف Xbox One مایکروسافت، این سرویس مدت زیادی نیست که روی کنسول سونی در دسترس قرار گرفته که دلیل آن احتمالا رقابت آن با سرویس PS Now سونی بوده است. در طی یک کنفرانس خبری، EA اعلام کرد که مشترکین این سرویس از ۵ میلیون نفر فراتر رفته است و تعداد مشترکین PS4 در بازه زمانی یکسان از تعداد مشترکین Xbox One پیشی گرفته است. هیچ تعداد یا ارقام خاصی در این رابطه ارائه نشد. این اطلاعیه با توجه به اختلاف زمان راه‌اندازی این سرویس روی دو کنسول و همچنین نبود بسیاری از بازی‌ها به دلیل عدم پشتیبانی کنسول پلی استیشن 4 از ویژگی Backward compatibility بسیار جالب است.

سرویس EA Access هم اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و به زودی در سال ۲۰۲۰ برای استیم نیز راه اندازی خواهد شد و کاربران استیم با پرداخت ماهیانه پنج دلار می‌توانند از بازی‌های این سرویس استفاده کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده