نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

دومین بسته الحاقی بازی Rage 2 به نام TerrorMania به‌زودی منتشر می‌‌شود

کمپانی Bethesda اعلام کرد که دومین بسته الحاقی بازی Rage 2 با عنوان TerrorMania در تاریخ ۲۳ آبان‌ ۹۸ منتشر خواهد شد.

بسته الحاقی دوم برای بازی Rage 2 در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۳ آبان ۹۸) در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. کمپانی بتسدا جزییاتی را درباره این بسته که TerrorMania نام دارد ارائه کرد. در این محتوای دانلودی، بازیکن‌ها به «سرزمین‌های مرده» (Deadlands) سفر می‌کنند که یک دنیای موازی با دنیای بیابانی و بی‌آب و علف Rage 2 است.

ماجرای این بسته الحاقی از این قرار است که دنیای Rage 2 با یک نفرین مواجه می‌شود و به همین دلیل یک دنیای موازی به نام Deadlands شکل می‌گیرد. ماموریت شما هم این است که این نفرین را از بین ببرید و همه چیز را به قبل از تشکیل «ارتش اسکلت‌های تاریکی» بازگردانید و باید این کار را تا قبل از اینکه تمام دنیای زنده‌ها به‌وسیله اسکلت‌ها تسخیر شود انجام دهید. البته برای این کار یک سلاح جدید هم در اختیار دارید. این سلاح در ظاهر چیزی جز یک شمشیر قدیمی نیست، ولی در واقع همین شمشیر، کلید دروازه‌‌ای است که دو دنیا را به هم متصل می‌کند.

بسته الحاقی TerrorMania بازی Rage 2

موارد جدیدی که در این محتوای دانلودی ارائه می‌شوند عبارتند از:

  • یک لوکیشن جدید به نام «سرزمین‌های مرده» یا همان Deadlands: همانطور که گفتیم، این لوکیشن یک دنیای موازی با دنیای بازی است. وقتی بخش داستانی این بسته الحاقی را به پایان رساندید، می‌توانید به تمام قسمت‌های Deadlands بازگردید و آنها را دوباره تجربه کنید.
  • یک نوع دشمن جدید به نام «ارتش مردگان» یا Army of the Dead: ارتش مردگان در واقع نسخه‌ای نامیرا از دشمنان آشنای بازی مثل Goon Squad و Immortal Shrouded هستند.
  • یک سلاح جدید به نام «شمشیر Transitus»: این شمشیر یک سلاح باستانی با قدرتی وصف‌ناپذیر است که می‌تواند دروازه بین دنیاها را باز کند. اما علاوه بر این، می‌توانید از این سلاح برای نابود کردن دشمنان خود به روش‌های مختلف استفاده کنید.

بسته الحاقی TerrorMania بازی Rage 2

بسته الحاقی TerrorMania به محض انتشار، از طریق فروشگاه داخل بازی به قیمت ۵۰۰ سکه (معادل ۵ دلار) قابل خریداری است. همچنین می‌توانید این بسته دانلودی را با ارتقا به نسخه Digital Deluxe به قیمت ۱۷۵۰ سکه (معادل ۱۷.۵ دلار) در اختیار داشته باشید. البته اگر قبلا نسخه دیلاکس را خریداری کرده‌اید، TerrorMania به‌ صورت رایگان برای شما در دسترس خواهد بود.

اولین بسته الحاقی بازی Rage 2 با نام Rise of The Ghosts حدود یک ماه پیش منتشر شد. در این بسته هم شاهد معرفی یک شهر جدید، چند اسلحه قدرتمند و چند ساعت گیم‌پلی در بخش داستانی بودیم.

بازی Rage 2 که به‌وسیله استودیوی اولانچ (Avalanche Studios) و با همکاری اید سافتور (id Software) ساخته شده، در تاریخ ۱۴ مه ۲۰۱۹ (۲۴ اردیبهشت ۹۸) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. منتقدان دنیا نگاه‌های متفاوتی به این بازی داشتند؛ برخی آن را مورد انتقاد قرار دادند و بعضی دیگر از گیم‌پلی سریع و اکشن دیوانه‌وار بازی تمجید کردند. افشین پیروزی، منتقد زومجی نیز در نقد خود از بازی Rage 2، اگرچه گان‌پلی بازی را مورد ستایش قرار داد، اما از تنوع پایین ماموریت‌ها و دشمنان بازی انتقاد کرد و در نهایت نمره ۶.۵ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده