نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

محتوای Takedown at Maliwan’s Blacksite برای بازی Borderlands 3 معرفی شد

سازندگان بازی Borderlands 3 محتوای رایگان جدیدی با نام Takedown at Maliwan’s Blacksite را برای این بازی شوتر نقش آفرینی معرفی کردند.

بازی Borderlands 3 موفقیت تجاری بزرگی را برای استودیوی گیرباکس رقم زد و تنها در روزهای اولیه انتشارش، تعدادی بسیار زیادی از آن به فروش رسید. تیم سازنده این بازی با انتشار محتواهای رایگان با فواصل زمانی مشخص، قصد دارند تا همچنان بازیکن‌ها را با Borderlands 3 سرگرم نگه دارند. در جدیدترین شماره از پادکست The Borderlands Show، از بسته محتوایی آینده این بازی هم رونمایی شد. این بسته که Takedown at Maliwan’s Blacksite نامیده می‌شود، به بازیکن‌ها ماموریت می‌دهد تا به بخش‌های به‌شدت محافظت شده کارخانه اسلحه‌سازی «مالیوان» نفوذ و در آنجا با چند باس قدرتمند مبارزه کنند.

گیرباکس با انتشار تصویر زیر در توییتر بازی نوشت:

محتوای Takedown at Maliwan's Blacksite برای بازی Borderlands 3، امروز در جدیدترین اپیزود از پادکست The Borderlands Show معرفی شد که می‌توانید اولین تصویر از آن را مشاهده کنید.

بازی Borderlands 3 / بازی بوردرلندز 3

برخلاف رویدادهای فصلی، ماموریت‌هایی که تحت عنوان Takedown به بازی اضافه می‌شوند، دائمی هستند. تنها شرطی که برای انجام این ماموریت‌ها وجود دارد، به پایان رساندن بازی است؛ هرچند گیرباکس تاکید کرده که قبل از انجام این چالش‌ها، بهتر است بازیکن‌ها لوت «لجندری» کامل را داشته باشند. ماموریت‌های Takedown به شکلی طراحی شده‌اند که یک تیم چهار نفره از شخصیت‌های قابل بازی (یا همان Vault Hunters) که لول بالایی هم دارند، بتوانند آنها را به پایان برسانند؛ پس بهتر است به فکر انجام این مراحل به صورت تک‌نفره نباشید. البته امکان اتصال بازیکن‌ها به صورت عمومی یا همان Matchmaking وجود دارد؛ بنابراین اگر تیم هم نداشته باشید می‌توانید از محتوای جدید بازی استفاده کنید.

محتوای Maliwan's Blacksite دارای یک نقشه کاملا جدید به همراه سه غول سرسخت برای مبارزه کردن است. علاوه بر این، یک لوت اختصاصی هم برای این ماموریت در نظر گرفته شده است. بازیکن‌ها می‌توانند با نابود کردن دشمنان در این مرحله، برخی از بهترین زره‌ها و آیتم‌های تزیینی در کل بازی را پیدا و تصاحب کنند. برای تمام کردن این حالت حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم است؛ پس انتظار نداشته باشید که خیلی زود این ماموریت را شروع کنید و طی چند دقیقه با گرفتن لوت‌های ارزشمند، آن را به پایان برسانید. البته اگر این مرحله، نسخه بزرگتر و بهتری از مراحل یورش به غول‌های بازی Borderlands 2 باشد، قطعا ارزش پشت سر گذاشتن چالش‌های سنگین‌تر را هم دارد.

بازی Borderlands 3 هم‌اکنون روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. محتوای Takedown at Maliwan's Blacksite در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) برای این بازی منتشر می‌شود. همچنین گیرباکس چند شیفت کد (کدهایی که با استفاده از آنها می‌توانید به آیتم‌ها و سلاح‌هایی ویژه دست پیدا کنید) به بازی اضافه کرده که با وارد کردن آنها می‌توانید ظاهر مخصوص هالووین به شخصیت خودتان بدهید. برای اطلاع از جزییات بیشتر در این رابطه می‌توانید به صفحه مخصوص Maliwan Blacksite مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده