// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵

بازی Doom 64 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرفی شد

حساب کاربری توییتر دوم اعلام کرد که بازی DOOM 64 در تاریخ یک فروردین ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

چندی پیش بود که حساب کاربری توییتر دوم توییتی را ارسال کرد که در جریان آن اید سافتور (id Software)، سازنده مجموعه DOOM، در یک بیانیه اعلام کرده بود که بازی Doom Eternal تاخیر خورده است و در تاریخ یک فروردین ماه عرضه می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در بخشی از این بیانیه در مورد بازی Doom 64 هم صحبت شده است. در گذشته اعلام شده بود که Doom 64 در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. حال مشخص شده است که این بازی هم تأخیر خورده است. جدا از این مورد، Doom 64 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه می‌شود. ازاین‌رو در تاریخ یک فروردین ماه، کاربران جدا از تجربه‌ی دوم اترنال می‌توانند بازی دوم 64 را هم روی پلتفرم مورد علاقه خود تجربه کنند. 

البته اشاره کنم که نسخه نینتندو سوییچ Doom Eternal پس از سه پلتفرم دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. بازی Doom 64 برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ برای نینتندو 64 عرضه شده بود که Midway Games وظیفه توسعه‌ی آن را برعهده داشته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Doom 64 را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده