نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸

مراحل فیلمبرداری فیلم Cherry برادران روسو آغاز شد

برادران روسو با انتشار تصویری در اکانت اینستاگرام خود، به‌صورت رسمی آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Cherry (چری) را اعلام کردند.

جو و آنتونی روسو پس از کارگردانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان نیز شده است، تصمیم گرفتند پروژه متفاوت و کوچک‌تری را برای ادامه حرفه فیلمسازی خود کارگردانی کنند که خارج از دنیای ابرقهرمانی، مارول و بلاک‌باستری است. این دو برادر، کارگردانی سریال‌های محبوبی چون Community (کامیونیتی) و Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) را در کارنامه دارند و در حال حاضر استودیوی فیلمسازی AGBO را تأسیس کرده‌اند که فیلم Assassination Nation (ملت قتل)، یکی از اولین محصولات این شرکت است. فیلم Cherry (چری)، پروژه بعدی برادران روسو خواهد بود که اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر نیکو واکر است که چندی پیش شرکت AGBO حق ساخت و انتشار فیلمی براساس آن را دریافت کرده است. فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به ‌نام نیکو واکر را روایت می‌کند که در واقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد.

مقاله مرتبط

حال برادران روسو با انتشار تصویری در اکانت اینستاگرام خود، به‌صورت رسمی آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم چری را اعلام کردند که این تصویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Cherry

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. سی‌ یرا براوو که طی سال ۲۰۱۹ توانسته برای بازی در نقش دل در سریال Wayne (وین) با تحسین مواجه شود و مورد توجه بسیاری نیز قرار گرفته، به جمع بازیگران فیلم Cherry اضافه شده و قرار است نقش مقابل هالند را بازی کند. براوو نقش شخصیتی به‌نام امیلی را بر عهده دارد. علاوه‌بر براوو، بیل اسکارشگورد با سابقه بازی در فیلم It (آن)، جک رینور با سابقه بازی در فیلم Midsommar (میدسامر)، فارست گودلاک با سابقه بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، کایل هاروی با سابقه بازی در فیلم The After Party (بعد از مهمانی)، جف والبرگ با سابقه بازی در فیلم Dora and the Lost City of Gold (دورا و شهر گمشده طلا) و مایکل گاندولفینی با سابقه بازی در فیلم The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک)، دیگر بازیگران این پروژه هستند.

فیلم Cherry پروژه بعدی برادران روسو خواهد بود که اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر نیکو واکر است که چندی پیش شرکت AGBO حق ساخت و انتشار فیلمی براساس آن را دریافت کرده است

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جسیکا گلدبرگ و آنجلا-روسو-آتستات، بوده است. همچنین هنری جکمن، آهنگساز فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، وظیفه ساخت موسیقی متن و نیوتون توماس سیگل، فیلمبردار فیلم Drive (درایو) و فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی)، وظیفه فیلمبرداری فیلم Cherry را بر عهده دارند.

چندی پیش برادران روسو اعلام کردند که آن‌ها تهیه‌کنندگی ساخت فیلمی براساس کامیک Grimjack (گریمجک) برای آمازون و فیلمی براساس انیمه Battle of the Planets (نبرد سیاره‌ها) را بر عهده گرفته‌اند؛ البته این دو برادر توضیح دادند که آن‌ها قرار نیست وظیفه کارگردانی فیلم Grimjack را بر عهده داشته باشند، اما ممکن است روی صندلی کارگردانی فیلم Battle of the Planets بنشینند و هنوز احتمال کارگردانی این فیلم توسط آن‌ها وجود دارد.

آخرین ساختهٔ جو و آنتونی روسو، فیلم Avengers: Endgame بود که در این فیلم بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/آیرون من، کریس ایوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، کریس همسورث در نقش ثور، اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف/بلک ویدو، جرمی رنر در نقش کلینت بارتون/هاوک آی/رونین، دان چیدل در نقش جیمز «رودی» رودز/ماشین جنگی، پاول راد در نقش اسکات لنگ/انت من، بری لارسون در نقش کارول دنورز/کاپیتان مارول و کارن گیلان در نقش نبیولا و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این فیلم فروش ۲.۷۹۶ میلیارد دلاری در گیشه داشت.

فیلم Cherry قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و در حال حاضر برادران روسو در حال مذاکره با چندین ناشر هستند که شانس سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) بیش از دیگر شرکت‌ها عنوان شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده