// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴

بازی Doom Eternal تاخیر خورد

حساب کاربری توییتر دوم اعلام کرده که Doom Eternal تاخیر خورده است و در تاریخ یک فروردین ماه ۹۹ عرضه می‌شود.

در ابتدا قرار بود بازی Doom Eternal در فصل پاییز عرضه شود، اما به‌تازگی مشخص شده است که کاربران برای تجربه‌ی بازی باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر دوم با انتشار یک بیانیه اعلام کرده است که Doom Eternal تاخیر خورده است.

ازاین‌رو کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای تجربه‌ی بازی باید تا تاریخ یک فروردین ماه ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) منتظر بمانند. نکته‌ی جالب این است که نسخه نینتندو سوییچ پس از تاریخ ذکر شده عرضه می‌شود. به‌عبارتی تاریخ انتشار جدیدی برای نسخه نینتندو سوییچ اعلام نشده است. استودیو اید سافتور (id Software)، سازنده بازی Doom Eternal، در جریان بیانیه خود اعلام کرده است:

در طول مراحل ساخت بازی Doom Eternal، هدف اصلی ما این است که تجربه‌ای را ارائه دهیم که در تمامی بخش‌ها بتواند از سطح انتظارات کاربران فراتر ظاهر شود. برای اینکه مطمئن شویم که بهترین تجربه را ارائه می‌دهیم و بازی خود را پولیش شده تحویل کاربر می‌دهیم، تصمیم گرفتیم تاریخ انتشار بازی را به یک فروردین ماه ۹۹ انتقال دهیم. می‌دانیم که خیلی از کاربران با شنیدن این خبر ناامید می‌شوند، اما اطمینان می‌دهیم که محصول نهایی، تجربه‌ای وصف نشدنی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

با انتشار یک خبر، لاین‌آپ بازی‌های سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ بیش‌ازپیش جذاب‌تر شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول بازی Doom Eternal می‌توان به درجه سنی این بازی اشاره کرد


منبع Doom Eternal
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده