نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹

اما استون ایده عالی برای فیلم Zombieland 3 دارد

روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland: Double Tap، فاش کرد که اما استون ایده جالب و خیلی خوبی برای فیلم Zombieland 3 دارد.

۱۰ سال پیش بود که فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) اکران شد و این فیلم کمدی و زامبی محور طی این سال‌ها محبوبیت زیادی را به دست‌آورده و حال یک دهه پس از قسمت اول و کمتر از دو هفته دیگر، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) که دنباله قسمت اول است به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به‌تازگی نیز تریلر جدیدی از فیلم Zombieland 2 نیز منتشر شده که در آن بیشتر با اتفاقات این قسمت آشنا شدیم. حال آیا برنامه‌ای برای قسمت سوم و گسترش بیشتر دنیای مجموعه وجود دارد؟ آیا فیلم Double Tap برای قسمت سوم زمینه سازی‌ خواهد کرد؟ حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که یکی از ستارگان زامبی‌لند ایده جالبی برای قسمت سوم داشته باشد. روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland: Double Tap، گفت که اما استون، بازیگر نقش ویچیتا، ایده جالبی برای آینده مجموعه دارد. فلیشر گفت:

اما چیزی گفت که برای من بسیار بامزه بود و او امیدوار است که هر ۱۰ سال یکبار بتوانیم یک فیلم Zombieland بسازیم. این ایده تقریبا مثل فیلم Boyhood یا فیلم‌های مشابه است و ما فقط می‌توانیم در هر دوره شخصیت‌های خود را بررسی کنیم و ببینیم که آن‌ها در دنیای پسا آخر الزمانی فیلم چگونه به زندگی خود ادامه می‌دهند.

فیلم Zombieland: Double Tap

فیلم Boyhood به‌کارگردانی ریچارد لینکلیتر، در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اما مراحل فیلمبرداری آن بیش از ۱۲ سال طول کشید و در آن شاهد پسری از سن ۶ سالگی تا زمان کالج رفتن آن هستیم. این فیلم در طول ۱۲ سال از بازیگران مشابه استفاده کرد و فیلم بین یک تا دو بار طی سال فیلمبرداری می‌شد. در حالی که این روش شاید برای مجموعه Zombieland جواب ندهد، اما همه این موارد به موفقیت و واکنش مخاطبان به فیلم Double Tap بستگی دارد. فلیشر توضیح داد:

من فکر می‌کنم که همه ما انقدر به فیلم و به همدیگر علاقه داریم که خوشحال می‌شویم که دوباره بازگردیم و یک فیلم دیگر بسازیم، اما به وضوح مشخص است که این موضوع به آنچه که مخاطبان در مورد فیلم Double Tap فکر می‌کنند، بستگی دارد و ما هم باید داستانی که ارزش گفتن دوباره را داشته باشد، ارائه کنیم.

روبن فلیشر

بااین حال، این کارگردان فاش کرد که اگر هرگز فیلم دیگری از Zombieland ساخته نشود، فیلم Double Tap می‌تواند به‌عنوان یک پایان و نتیجه‌گیری رضایت بخش عمل کند. فلیشر گفت:

پرونده این فیلم با یک پایان رضایت بسته می‌شود و چه کسی از آینده خبر دارد و شاید با گذشت زمان ما به ایده‌هایی برسیم که منطقی باشد تا دوباره بتوانیم قهرمانان خود را دوباره به پیش هم بیاوریم و ببینیم که آن‌ها به چه چیزی رسیده‌اند. اما من فکر می‌کنم این فیلم‌ها، نوعی خاصی از فیلم‌ها هستند که همه ما برای آن احترام خاصی قائل هستیم.

فیلم Zombieland: Double Tap

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده