// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی جدید سازنده Machinarium با نام Pilgrims عرضه شد

علاقه‌مندان به بازی‌هایی نظیر Machinarium یا Botanicula، هم‌اکنون می‌توانند بازی جدید آمانیتا دیزاین با نام Pilgrims را تجربه کنند.

آمانیتا دیزاین‌ (Amanita Design)، جزو آن دسته از استودیوهایی است که به ساخت بازی‌های مستقل جذاب و سرگرم کننده معروف است. در میان بازی‌های صاحب نام و سرگرم کننده این استودیو می‌توان به Machinarium، Samorost و Botanicula اشاره کرد که هرکدام از این بازی‌ها تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را در اختیار مخاطب قرار می‌داد. طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو در سکوت خبری بازی جدید خود را با نام Pilgrims و با قیمت ۴.۹۹ دلار عرضه کرده است.

علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند با مراجعه به استیم یا اپل آرکید، Pilgrims را تهیه کرده و آن را تجربه کنند. همچنین آمانیتا دیزاین تریلری را از این بازی منتشر کرده تا کاربران با ساختار بازی آشنا شوند. Pilgrims ترکیبی از یک بازی کارتی و اشاره و کلیک است که کاراکتر در طول سفر و ماجراجویی خود، باید به سایر شخصیت‌های جهان بازی کمک کند و مشکلات آن‌ها را از بین ببرد. به‌نظر می‌رسد تیم سازنده از معماها و پازل‌های متفاوتی استفاده کرده است تا کاربران را به‌چالش بکشد. 

یکی دیگر از مکانیسم‌های بازی، این است که کاربران وسایلی را که جمع‌آوری می‌کنند، در قالب کارت‌های مختلفی برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود که در طول بازی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین بعضی از شخصیت‌ها هم در قالب کارت‌های مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی Pilgrims را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده