نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵

بازی Cyberpunk 2077 احتمالا در زمان انتشار از قابلیت Photo Mode پشتیبانی کند

ممکن است که سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از همان ابتدا قابلیت Photo Mode را در بازی قرار دهند.

طبق آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077، در اکانت توییتر رسمی این بازی به وجود حالت جذاب Photo Mode اشاره کردند.

این توییت بسیار کوتاه تنها شامل دو هشتگ «عکس‌هایی از نایت سیتی» و «عکس گرفتن از سایبرپانک» و ویدیویی کوتاه از شهر نایت سیتی به همراه علامت دوربینی روی آن می‌شود. شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده را در پایین مطلب مشاهده کنید.

برای خیلی از طرفداران بازی‌های ویدیویی، وجود قابلیت Photo Mode در بازی مساله‌ای مهم محسوب می‌شود. بسیاری از افراد علاقه دارند تا کنترل دوربین بازی را در دست گیرند و با امکاناتی که این قابلیت در اختیار آن‌ها می‌گذارد قاب‌های فوق‌العاده‌ای را از جهان بازی ثبت کنند. از آن‌جایی که سایبرپانک 2077 بسیار زیبا به نظر می‌رسد و با توجه به اتمسفر و نورپردازی خاص بازی، وجود چنین قابلیتی می‌تواند منجر به ثبت لحظاتی ناب شود و بازیکنان را به خلاقیت وادارد.

متاسفانه این توییت هیچ اطلاعات بیشتری از قابلیت Photo Mode بازی ارائه نمی‌دهد و نمی‌توان حدس زد که این قابلیت تا چه اندازه عمیق خواهد بود. در برخی از بازی‌ها با وجود قرار داشتن این قابلیت، امکانات زیادی در اختیار مخاطب قرار نمی‌گیرد و صرفا بازیکنان می‌توانند به تنظیم عمق میدان عکس بپردازند که قطعا این کمبود امکانات جالب نیست؛ اما از آن‌جایی که استودیو CD Projekt RED به ارائه‌ی محتوای ارزشمند در بازی‌های خود شهرت دارد، می‌توان گفت که در صورت موجود بودن Photo Mode در بازی، امکانات زیادی انتظار مخاطبان را خواهد کشید. همچنین وجود این قابلیت خیال کاربران کامپیوتر را از بابت عدم نیاز به نصب ماد مخصوص Photo Mode راحت خواهد کرد؛ هرچند که جامعه‌ی مادسازان هرقدر هم که استودیو سازنده در ساخت بازی سنگ تمام بگذارد، بازی را رها نخواهند کرد و امکانات بی‌نظیر و بیشتری را در دسترس بازیکنان می‌گذارند.

هشتگ‌های استفاده شده توسط سازندگان از طرفی نیز می‌توانند جدای از تایید قابلیت Photo Mode، برای استفاده کاربران و به اشتراک گذاشتن عکس‌های آن‌ها از بازی ساخته شده باشند. بسیاری از سازندگان بازی‌های مختلف پس از انتشار بازی خود این هشتگ‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند تا طرفداران و مخاطبان از طریق آن‌ها، عکس‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و ممکن است تا این‌ بار سی دی پراجکت رد در این زمینه پیش‌دستی کرده و پیش از انتشار بازی، هشتگ‌های مربوطه را منتشر کرده باشد. به همین دلیل، احتمالا بازی در زمان عرضه Photo Mode را خواهد داشت و این مایه دلگرمی است چرا که برخی از بازی‌ها بدون این قابلیت عرضه می‌شوند و سازندگان پس از عرضه و توسط به‌روزرسانی‌هایی، آن را به بازی اضافه می‌کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخی نامعلوم برای گوگل استیدیا نیز منتشر می‌شود.

در ادامه شما می‌توانید ویدیوی کوتاه منتشر شده را تماشا کنید و نظرات خود را راجع به احتمال وجود داشتن قابلیت Photo Mode در بازی Cyberpunk 2077 با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده