نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

انتشار تریلر جدید سریال Star Trek: Picard و اولین تیزر فصل سوم Star Trek: Discovery

شبکه CBS با انتشار تریلری تاریخ شروع پخش سریال Star Trek: Picard را اعلام کرد. همچنین اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Star Trek: Discovery نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلرهای جدیدی از دو سریال Star Trek (پیشتازان فضا) منتشر شده است. شبکه CBS در پنل این مجموعه در کامیک کان نیویورک 2019، در ابتدا تریلر جدیدی از سریال Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این سریال علمی تخیلی و مورد انتظار هستیم که در طول تریلر با شخصیت‌های جدید سریال بیشتر آشنا می‌شویم و همچنین برخی از شخصیت‌های قدیمی مجموعه پیشتازان فضا نیز در طول تریلر حضور دارند. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش فصل اول سریال Star Trek: Picard که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۳ بهمن ۱۳۹۸) از سرویس استریم CBS All Access آغاز خواهد شد و در ادامه و فردای آن، پخش سریال از شبکه آمازون آغاز می‌شود که وظیفه پخش جهانی آن را بر عهده دارد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Star Trek: Picard پس از حوادث سریال Star Trek: Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی) جریان دارد که کاپیتان جین-لوک پیکارد اکنون بازنشست شده و حال به‌نظر می‌رسد که یک دختر که دارای قدرت‌هایی است، تبدیل به یک تهدید برای کهکشان شده و حال پیکارد به‌دنبال بازگشت به کهکشان و مأموریت و ماجراجویی جدید خود است. پاتریک استوارت، آلیسون پیل، هری ترداوی، آیسا بریونیس، سانتیاگو کاباررا، میشل هارد و ایوان اواگورا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Star Trek: Picard حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل سوم سریال Star Trek: Discovery

ماه اسفند گذشته بود که شبکه CBS از تمدید سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) برای فصل سوم خبر داد و حال در پنل پیشتازان فضا در کامیک کان نیویورک امسال، اولین تیزر تریلر فصل سوم این سریال منتشر شد که در آن به ۹۳۰ سال پس از زمان اصلی اتفاقات سریال سفر کردیم که مایکل برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین، باید با سرنوشت خود مواجه شود و همچنین راهی را برای بازگشت به گذشته (زمان اتفاقا سریال) و نجات دنیا نیز پیدا کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery نیز قرار است از سال ۲۰۲۰ آغاز شود، اما زمان دقیق‌تری برای آن اعلام نشده است.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده