نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

ویدیوی معرفی نسخه کامل شده بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

سازنده بازی ریسینگ Gran Turismo Sport به مناسبت عرضه نسخه کامل شده بازی که شامل به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی آن است، ویدیویی را منتشر کرد.

تقریبا ۲۲ سال از انتشار اولین نسخه از سری شبیه ساز ریسینگ Gran Turismo می‌گذرد. مجموعه‌ای که از همان ابتدا به‌صورت انحصاری برای سونی و کنسول‌های پلی استیشن تولید و عرضه شد. نسخه‌های جدید بازی Gran Turismo معمولا به‌طور منظم هر چند سال یک بار روانه بازار می‌شود. تازه‌ترین بازی ساخته شده از این سری قدیمی و محبوب تحت عنوان Gran Turismo Sport نیز دو سال پیش برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 منتشر شد. این نسخه از بازی توانست موفق عمل کند و برای طرفداران قدیمی مجموعه به اثری قابل احترام تبدیل شود. پس از گذشت دو سال از عرضه بازی، حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی پالی‌فانی دیجیتال (Polyphony Digital)، سازنده آن، به‌تازگی نسخه کامل شده از Gran Turismo Sport را که شامل بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های بازی است عرضه کرد. به‌مناسبت انتشار این نسخه از بازی، تیم سازنده ویدیوی زیبایی را منتشر کرده است که توصیه می‌کنم آن را از دست ندهید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر تریلر را مشاهده کرده باشید، احتمالا متوجه شدید که این ویدیو از دو قسمت اصلی تشکیل شده است؛ بخش اول لحظاتی از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی این بازی را به نمایش می‌گذارد که با کارگردانی و موسیقی جذاب خود، به‌شدت صحنه‌های زیبایی را به‌وجود آورده‌ است. بخش دوم اما به محیط بازی Gran Turismo Sport و صحنه‌هایی از گیم‌پلی آن اختصاص داده شده است. علاوه‌بر این موارد با تعداد زیادی ماشین‌هایی که قابل بازی هستند، آشنا می‌شوید.

بازی Gran Turismo Sport در حال حاضر برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند نسخه تازه عرضه شده آن را که شامل تمام محتویات به‌جز آخرین آپدیت بازی یعنی ۱.۴۵ است به‌صورت فیزیکی در دو دیسک یا به‌صورت دیجیتالی از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند.

اگر شما هم از طرفداران سبک ریسینگ و مجموعه Gran Turismo هستید، لطفا نظرات خود در مورد آخرین نسخه از این مجموعه یعنی Gran Turismo Sport را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده