نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹

اولین تریلر سومین سریال مردگان متحرک منتشر شد

شبکه AMC اولین تریلر سومین سریال The Walking Dead را منتشر کرد که زمان اتفاقات متفاوت سریال را نشان می‌دهد.

مدتی پیش بود که شبکه AMC اولین تصاویر رسمی دومین اسپین آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) که در واقع سومین سریال دنیای آن محسوب می‌شود، را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد نمایش دنیای سریال و شخصیت‌های اصلی آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سومین سریال مردگان متحرک نیز منتشر شده است. در طول پنل این مجموعه در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2019 بود که شبکه AMC اولین تریلر سومین سریال The Walking Dead را منتشر کرد که در آن مشخص شد که اتفاقات سریال حدود یک دهه پس از آخر الزمان زامبی‌ها آغاز می‌شود که حال نسل جدیدی از انسان‌ها که در واقع شخصیت‌های نوجوان سریال هستند، تصمیم گرفتند تا از پناهگاه‌های امن خود خارج شوند و ماجراجویی خطرناکی در دنیای پر از زامبی را آغاز کنند. دنیای سریال نیز نسبت به دو سریال دیگر مجموعه کمی متفاوت‌تر است، اما AMC نام سومین سریال The Walking Dead را اعلام نکرد و هنوز این سریال نام رسمی ندارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن، نیکو ترترلا، جو هولت و علیا رویال، از جمله بازیگرانی هستند که در سومین سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. متیو نگرته، نویسنده ۲۳ قسمت از سریال اصلی و تهیه کننده با سابقه این مجموعه، به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سومین سریال مردگان متحرک حضور دارد. همچنین در خبری دیگر در رابطه با دنیای مردگان متحرک، شبکه AMC در نمایشگاه کامیک کان نیویورک از تمدید سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم خبر داد و اعلام کرد که لورن کوهن، بازیگر نقش مگی نیز در طول فصل دهم این سریال محبوب باز خواهد گشت. علاوه‌بر این، سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) برای فصل ششم نیز تمدید شده است.

فصل اول سومین سریال The Walking Dead قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود. مدتی پیش اولین تیزر این سریال نیز منتشر شد که در آن با دنیا و شخصیت‌های این سریال بیشتر آشنا شدیم. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده