نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

بتسدا از مجموعه Fallout Legacy Collection برای پی سی رونمایی کرد

اگر ساکن بریتانیا یا آلمان هستید، تمامی نسخه‌های سری Fallout را می‌توانید در قالب مجموعه‌ی Fallout Legacy Collection تهیه کنید.

چندی پیش اطلاعاتی از نسخه‌ی کامل مجموعه‌ی Fallout لو رفت و حال طبق آخرین اخبار بازی، شرکت بتسدا در حساب کاربری توییتر شعبه‌ی بریتانیای خود، وجود این نسخه را تایید کرد. این نسخه که Fallout Legacy Collection نام دارد شامل بازی‌های Fallout، Fallout 2 ،Fallout Tactics ،Fallout 3 ،Fallout New Vegas و Fallout 4 به همراه تمامی بسته‌های الحاقی‌ای که برای هر بازی منتشر شده است، می‌شود. متاسفانه، این مجموعه‌ی ارزشمند تنها در آلمان و بریتانیا در دسترس قرار خواهد گرفت که قطعا باعث ناراحتی بسیاری از کلکسیونرها و طرفداران نسخه‌های ارزشمند بازی‌های مختلف در سایر کشور‌های دنیا خواهد شد. احتمال این وجود دارد که در صورت موفقیت این نسخه، بتسدا آن را در دیگر کشورها نیز توزیع کند ولی فعلا سایر کشورها از داشتن این مجموعه محروم خواهند بود.

می‌توان امیدوار بود که بتسدا به بهانه‌ی بازنشر این مجموعه، کمی اوضاع بازی Fallout 3 روی نسخه‌های جدید ویندوز را بهتر و آن را بیشتر بهینه‌سازی کند.

بازی Fallout Legacy Collection در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پی سی در آلمان و بریتانیا منتشر خواهد شد. نکته‌ی جالب راجع به این تاریخ انتشار این است که بازی The Outer World نیز در همان روز عرضه می‌شود. این بازی ساخته‌ی جدید سازندگان نسخه‌های اول سری Fallout است.

آخرین نسخه از مجموعه‌ی Fallout بازی Fallout 76 است که در آن بتسدا برای اولین بار تصمیم گرفت تا از پتانسیل جهان آخر الزمانی این سری در جهت ارائه‌ی یک بازی آنلاین جهان باز استفاده کند. بازی در زمان انتشار خود با واکنش بسیار ضعیف منتقدان روبه‌رو شد و حواشی بسیاری را به‌وجود آورد؛ اما اکنون به لطف بروزرسانی‌های متعددی که بتسدا برای بازی منتشر کرده وضعیت بازی بسیار بهتر از قبل شده است. زومجی در نقد خود از این بازی می‌گوید: 

داستان بازماندگان پناهگاه شماره ۷۶، داستان به قهقرا بردن یک مجموعه بیست ساله است؛ داستان پیدا کردن روح‌های سرگردان، داستان بدون هدف چرخیدن در دنیایی که تنها نقطه قوت آن است. در این بازی، نه داستان شنیدنی است؛ نه همکاری‌ها خواستنی و نه نبردها، الزام‌آور. همه‌چیز هم هست و نیست. ۷۶، پر از خالی است. پر از محتوایی که بی‌هدف، درست عین هدفی که نداشت روی هم تلنبار شده‌اند. اگر طرفدار این مجموعه باشید، از گشتن در دنیای آن و پیدا کردن ناشناخته‌ها لذت خواهید برد. البته که در این گشت‌و‌گذار، دشنام از دهان‌تان نمی‌افتد. شما فکر کنید حالا وای به حال آن‌هایی که نه این مجموعه را دوست ندارند.

 بنابراین آنچنان تعجبی ندارد که چرا این نسخه، در مجموعه‌ی Fallout Legacy Collection حضور ندارد. 

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به این کالکشن و سری دوست داشتنی Fallout با ما در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده