// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵

تعداد دانلودهای Call of Duty Mobile از مرز ۳۵ میلیون بار عبور کرد

اکتیویژن در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که بازی Call of Duty Mobile تابه‌حال بیش از ۳۵ میلیون بار دانلود شده است.

هفته پیش بود که بازی Call of Duty Mobile در دسترس قرار گرفت و در ادامه اعلام شد که این بازی اندروید و آیفون ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی موبایل، در نشست خبری خود آمار اخیر دانلودهای بازی را اعلام کرد.

Call of Duty Mobile سیر صعودی را پیش گرفته و با گذشت چند روز از آخرین آمار خود، توانسته است به‌دستاورد تازه‌ای برسد. اکتیویژن اعلام کرده است که تعداد دانلودهای بازی از مرز ۳۵ میلیون بار عبور کرده است. بازی موبایل Call of Duty Mobile در حال حاضر پرمخاطب‌ترین محصول (در میان بازی و برنامه‌های فروشگاه) اپ استور در ۱۰۰ کشور مختلف به‌حساب می‌آید. راب کاستیچ، رئیس اکتیویژن، دراین‌باره می‌گوید: 

واکنش کاربران درقبال عرضه بازی روی اندروید و iOS شگفت‌انگیز است. در حال حاضر تعداد دانلودهای بازی بیش از ۳۵ میلیون بار است و کالاف دیوتی موبایل به پرمخاطب‌ترین محصول اپ استور در ۱۰۰ کشور دنیا تبدیل شده است. این بازی تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد و ما تازه کار خود را آغاز کرده‌ایم. به تیم اکتیویژن و همچنین تنسنت گیمز (Tencent Games) برای ساخت این بازی عالی تبریک می‌گویم. همچنین یک تشکر ویژه هم از هواداران می‌‌کنم که پشتیبان ما هستند. آپدیت و محتویات بیشتری در راه هستند که در آینده آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

از دیگر اخبار حول کالاف دیوتی موبایل هم می‌توان به حذف شدن پشتیبانی از کنترلر اشاره کرد. البته در ادامه مشخص شده است که اکتیویژن احتمال دارد در آینده این ویژگی را با یک سری تغییرات مجددا به بازی برگرداند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده