// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴

فروش ۴۰۰ هزار نسخه‌ای Zelda: Link's Awakening در سه روز اول عرضه در اروپا

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد بازی Zelda: Link's Awakening در سه روز اول انتشار خود در اروپا، بیش از ۴۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

مدتی است که The Legend of Zelda: Link's Awakening روانه بازار شده است تا کاربران نینتندو سوییچ بتوانند یکی از بهترین نسخه‌های سری زلدا را تجربه کنند. در این بازی لینک بر اثر یک صاعقه خود را در جزیره کوهولنت پیدا می‌کند و در ادامه وظیفه دارد از این جزیره خارج شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، آمار فروش Link's Awakening از سوی شعبه آلمانی نینتندو فاش شده است و عملکرد بسیار خوب این بازی بازسازی شده را نشان می‌دهد.

باتوجه‌به آمار منتشر شده، The Legend of Zelda: Link's Awakening در کمتر از سه روز از عرضه خود توانسته است ۴۰۰ هزار نسخه در اروپا فروش داشته باشد. این در حالی است که در گذشته شعبه اروپا نینتندو اعلام کرده بود که نسخه بازسازی شده Link's Awakening، سریع‌ترین فروش را در زمان عرضه و در میان بازی‌های نینتندو سوییچ داشته است؛ البته بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند. همچنین این بازی در ژاپن هم فروش ۱۴۱ هزار نسخه‌ای را در بازه زمانی ذکر شده تجربه کرده است و متاسفانه هنوز مشخص نشده است که این بازی در آمریکا و هفته اول انتشار خود چه فروشی را تجربه کرده است.

بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

نینتندو با بازسازی The Legend of Zelda: Link's Awakening ثابت کرد که بازی‌های قدیمی این شرکت هنوز در میان آثار مدرن حرف زیادی برای گفتن دارند و این بازی به تنهایی می‌تواند با داستان عجیب خود اشک طرفداران را در بیاورد. جزیره کوهولنت نسبت به نسخه اصلی زنده و شاداب‌تر شده است و گشت‌وگذار هیچ‌وقت به این اندازه در این دنیا لذت‌بخش نبوده است. نسخه بازسازی شدن لینکز اویکنینگ با ظاهر بامزه و طراحی هنری فوق‌العاده خود به جرات می‌تواند لقب یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ و حتی یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه را از آن خود کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده