نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

صداپیشه‌ اصلی بتمن در بازی جدید استودیو WB Montreal حضور ندارد

کوین کانروی، صداپیشه معروف بتمن در بازی جدید استودیو WB Montreal نقش این شخصیت را بر عهده نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که استودیو Warner Bros Montreal روی بازی بتمن جدیدی مشغول به کار است. با این که هنوز از این بازی رونمایی نشده و صرفا شایعات مختلفی از آن منتشر شده است، این استودیو بارها به بازی جدید خود اشاره کرده و حتی ویدیویی مرموز از آن منتشر کرده است. شایعات به این قضیه اشاره می‌کنند که بازی بتمن جدید استودیو Warner Bros Montreal حول محور گروه Court of Owl می‌چرخد و این گروه به عنوان دشمن اصلی بتمن در بازی حضور خواهد داشت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، صداپیشه‌ی افسانه‌ای شخصیت بتمن یعنی کوین کانروی (Kevin Conroy) اعلام کرده است که در هیچ پروژه‌ی مربوط به بتمنی که استودیو Warner Bros Montreal در حال کار بر روی‌ آن است، حضور ندارد و بنابراین اگر این پروژه حقیقت داشته باشد، از صدای گرم صداگذار اصلی بتمن در سری Batman Arkham بهره‌ای نخواهد برد. هنگامی که از او سوال شد که آیا در بازی حضور دارد یا خیر او اینگونه پاسخ داد:

من در بازی حضور ندارم و راستش دلیلش را هم نمی‌دانم.

کوین کانروی به جز سه‌گانه‌ی Batman Arkham در بسیاری از پروژه‌های مربوط به بتمن مانند سریال انیمیشنی آن (‌محصول ۱۹۹۲) و بسیاری از انیمیشن‌های دیگر، در نقش این شخصیت به صداپیشگی پرداخته است و طرفداران بتمن او را به عنوان صداپیشه‌ی اصلی این شخصیت می‌شناسند. با این حال، به نظر می‌رسد که استودیو WB Montreal برای انتخاب صداپیشه‌ی بتمن مشکل چندانی نداشته باشد؛ چرا که در دیگر ساخته‌ی این استودیو یعنی بازی Batman Arkham Origins، راجر کریگ اسمیت به خوبی توانست از پس این نقش برآید و احتمالا سازندگان دوباره به سراغ او برای ایفای نقش در بازی جدید خود بروند. به هر حال، هنوز هیچ اطلاعات رسمی‌ای از این بازی منتشر نشده است اما با توجه به حساب کاربری توییتر اسمیت، می‌توان احتمال حضور دوباره‌ی او را در نقش بتمن داد. چندی پیش و به مناسبت روز بتمن، اسمیت عکسی از یک جاکلیدی به شکل بتمن در حساب خود منتشر کرد و نوشت:

روز بتمن همگی مبارک!

من این جاکلیدی را از سال ۲۰۱۳ (سال انتشار بازی Batman Arkham Origins) دارم. هنگامی که زندگی من خیلی سورئال شد. بسیار مفتخرم که توانستم بخشی از تاریخ این شخصیت باشم و بسیار از طرفداران ممنونم که باعث می‌شوند شوالیه تاریکی با قدرت ادامه دهد.

اشاره‌ی اسمیت به شخصیت بتمن به همین توییت خلاصه نمی‌شود و او طی چند وقت اخیر بارها به شرکت در پروژه‌ای جدید در توییتر خود اشاره کرده است. با این که بازی جدید استودیو WB Montreal به صورت رسمی معرفی نشده است، اما می‌توان اطمینان داشت که به زودی از این پروژه رونمایی خواهد شد و به غیبت چند ساله‌ی این استودیو در صنعت بازی‌های ویدیویی پایان خواهد داد. هیچ اطلاعات رسمی‌ای از بازی در دسترس نیست و تنها رونمایی رسمی است که می‌تواند تمامی اخبار منتشر شده از این بازی را تایید یا تکذیب کند و باید تا آن زمان منتظر ماند و دید که استودیو WB Montreal طی این سال‌ها مشغول انجام چه کاری بوده است.

سه‌گانه‌ی Batman Arkham با بازی Arkham Knight توسط استودیو راکستدی (‌Rockstready) به پایان رسید و باید منتظر ماند و دید که آیا بازی جدید، مانند نسخه‌ی اوریجینز یک پیش‌درآمد است یا ادامه‌ای بر آخرین ساخته‌ی راکستدی محسوب خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید انتظارات خود را از بازی بتمن جدید استودیو Warner Bros Montreal با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده