// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار بازی Iron Man VR مشخص شد

نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Iron Man که در ابتدا قرار بود امسال برای پلی استیشن VR منتشر شود، اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

در طی پنل امروز Marvel Games در کامیک کان نیویورک، تاریخ انتشار پروژه‌ی واقعیت مجازی آینده‌ی استودیو Camouflaj و سونی با نام Iron Man VR بالاخره با انتشار تریلری معرفی شد. بازی Iron Man VR سال آینده‌ی میلادی به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۸ عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا قرار بود قبل از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اما به نظر می‌رسد که این بازی به زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارد.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی، جزئیات داستانی جدیدی نیز در مورد داستان بازی Iron Man VR در این پنل ارائه شد. کاراکتر Ghost، تبهکاری که ممکن است شما او را از فیلم Ant-Man & The Wasp بشناسید، در این بازی حضور دارد و تلاش می‌کند که تونی استارک را از بین ببرد. همچنین گفته شده است که نیک فیوری در این بازی حضور داشته و همچنین در برخی صحنه‌های گیم پلی نیز ظاهر شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر قبلی بازی را تماشا کنید. بازی Iron Man VR در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۸ به صورت انحصای برای پلی استیشن VR و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده