// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید Marvel's Avengers با معرفی کاراکتر کامالا خان منتشر شد

در جریان رویداد نیویورک کامیک کان 2019، شرکت مارول گیمز کاراکتر کاملا خان ملقب به خانم مارول را با انتشار یک تریلر برای بازی Marvel's Avengers معرفی کرد.

در گذشته خبری منتشر شده بود حول اینکه بازی Marvel's Avengers دارای کاراکترهایی برای بسته الحاقی خود است که هرکدام از‌ آن‌ها تجربه‌ی متفاوت و منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند. استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده بازی Marvel's Avengers، قصد دارد به‌واسطه‌ی کاراکترهای اصلی و داستانی بازی هم این تفاوت را به‌تصویر بکشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد نیویورک کامیک کان ۲۰۱۹، استودیو مارول گیمز (Marvel Games)، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد کامالا خان یا همان Ms. Marvel هستیم که به‌عنوان ششمین کاراکتر قابل بازی به کاربران معرفی می‌شود. همچنین در ادامه گفته شده است که وی یکی از پراتاگونیست‌های بازی خواهد بود. ویدیو معرفی کامالا خان بخشی از A-Day را نشان می‌دهد که وی به‌عنوان هوادار انتقام جویان در جشن ظاهر شده بود. در ادامه و زمانی‌که کریستال‌های Terrigen منفجر می‌شوند، می‌تواند از محل وقوع حادثه فرار کند و جان سالم به‌در ببرد، اما متوجه‌ می‌شود که قدرت‌های فراطبیعی در وی آزاد شده است.

برای آن دسته از فرادی که اطلاعی از کریستال‌های Terrigen ندارند، باید بگویم که این کریستال‌ها باعث به‌وجود آمدن Terrigenesis می‌شوند؛ پروسه‌ای که باعث می‌شود قدرت‌های ژنتیکی و ارثی غیرانسان‌ها آزاد شود. ازاین‌رو کامالا خان می‌تواند اندازه و شکل  خود را تغییر دهد. در تریلر منتشر شده جدا از بخش داستانی کاراکتر کامالا خان، شاهد مبارزات و گیم‌پلی این کاراکتر به‌واسطه‌ قدرتی که دارد، هستیم. همچنین پشت درهای بسته این کاراکتر در جریان یک دمو در دسترس اصحاب رسانه قرار گرفته است. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی کاراکتر Ms. Marvel را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۹ (۱۵ مِی ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده