// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جعبه های لوت Rocket League ‌به‌زودی جای خود را به بلوپرینت ها می‌دهند

استودیو سایانیکس به‌تازگی اعلام کرده است که در ماه دسامبر یک آپدیت برای Rocket League منتشر می‌شود که در جریان آن شاهد تغییر سیستم جعبه‌های لوت خواهیم بود.

در گذشته استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر بازی Rocket League، اعلام کرده بود که قصد دارد تغییراتی را در سیستم جعبه‌های لوت بازی به‌وجود بیاورد. ازاین‌رو کاربران متوجه خواهند شد که قبل از خرید یا دریافت جعبه مورد نظر، چه محتویاتی را دریافت می‌‌کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سایانیکس سیستم جدیدی را به نام بلوپرینت (Blueprint) معرفی کرده است که با یک آپدیت در ماه دسامبر، جایگزین جعبه‌های لوت می‌شود.

بازیکنان در حال حاضر با انجام بازی‌های مختلف امکان دارد جعبه‌هایی را دریافت کنند که پس از باز کردن آن‌ها، آیتم‌هایی را به‌صورت تصادفی دریافت کنند. در ماه دسامبر و به‌روزرسانی ذکر شده، بلوپرینت‌ها جایگزین لوت‌باکس‌ها می‌شوند. همانند قبل بازیکنان با تجربه‌ی راکت لیگ بلوپرینت‌های مختلفی را کسب می‌کنند که نقشه‌ی یک وسیله نقلیه یا آیتم مختلفی است. در ادامه کاربر با پرداخت پول می‌تواند نقشه خود را بسازد. درواقع شما برای آیتمی هزینه می‌کنید که از ماهیت آن خبر دارید و دیگر همانند قبل آیتم‌ها را به‌صورت تصادفی دریافت نخواهید کرد.

Rocket League

بازیکنان اگر قصد ساخت نقشه خود را پس از دریافت آن ندارند، می‌توانند در آینده به Inventory خود مراجعه کرده و نقشه خود را بسازند. همچنین نقشه‌ها در دسته‌بندی‌های Painted، Certified و Special Edition در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و قابل معاوضه (Trade) هم نخواهند بود. در ادامه مشخص شده است که سایانیکس یک فروشگاه آیتم جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. در این فروشگاه بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی نظیر Titanium White Dominus، محتویات جعبه‌های لگسی (Legacy) و سایر آیتم‌های بازی را خریداری کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی آیتم‌های خریداری شده در حساب کاربری شما ثبت می‌شوند و قابل Trade نیستند. 

هم‌اکنون جعبه‌های به‌واسطه کلیدها باز می‌شوند و پس از آپدیت حذف جعبه‌های لوت در ماه دسامبر، کلیدها جای خود را به کردیت می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها در ساخت نقشه‌ها، خرید آیتم‌های بازی و خرید پرمیوم پس راکت لیگ استفاده کنید. سایانیکس در آینده اخبار بیشتری را حول این بخش منتشر می‌کند. برای خرید آیتم‌های eSports هم باید توکن‌های مخصوصی داشته باشید که با کردیت‌ متفاوت است و بازیکنان تنها ازاین‌طریق می‌توانند آیتم‌‌های eSports را خریداری کنند.

کاربرانی که کلیدها و جعبه‌های خود را هنوز باز نکرده‌اند، نگران نباشند. پس از آپدیت مورد نظر تمامی کلیدهای شما به کردیت تبدیل می‌‌شود و به‌جای جعبه‌های باز نشده، نقشه با ارزش یکسان به شما داده می‌شود. نکته‌ی جالب این است که سایانیکس دو روز پیش، آخرین جعبه‌های لوت بازی را با نام Vindicator Crate برای Rocket League عرضه کرد که کاربران می‌توانند شانس خود را برای دریافت ماشین سنتینل (Sentinel) و آیتم Neuro-Agitator امتحان کنند.

Rocket League


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده