// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

رویداد جدید Monster Hunter: World با محوریت بازی Resident Evil 2 Remake معرفی شد

شرکت کپکام به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Monster Hunter: World منتشر کرده که خبر از کراس‌ اور این بازی با Resident Evil 2 Remake می‌دهد.

تابه‌حال کپکام (Capcom)، سازنده‌ و ناشر Monster Hunter: World برای تنوع بخشیدن به بازی خود کراس‌اورهای مختلفی را میان مانتسر هانتر و بازی‌هایی مثل Mega Man، Street Fighter، Final Fantasy، Devil May Cry و Horizon Zero Dawn برگزار کرده که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران قرار داده است. بااین‌حال کپکام باز هم قصد دارد ازاین‌طریق کاربران را هیجان‌زده کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام تریلر جدیدی را از بازی مانستر هانتر: ورلد منتشر کرده که لئون کندی و کلر ردفیلد را نشان می‌دهد.

درواقع کپکام در حال آماده‌سازی یک کراس‌اور میان Monster Hunter: World و Resident Evil 2 Remake است که در ماه نوامبر (اواسط آبان/اوایل آذر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در تریلر منتشر شده شاهد نبرد کلر و لئون با هیولاهای بازی هستیم. همچنین نکته جالب دیگر، این است که در جریان رویداد ویژه این بازی تمامی کاراکترها با ظاهری شبیه‌به زامبی‌ها وارد بازی می‌شوند و با هیولاها مبارزه می‌کنند. همچنین کاراکترهای جدید رویداد کراس‌اور ذکر شده فقط به لئون و کلر ختم نمی‌شود، بلکه شاهد مستر ایکس هم هستیم که در بازی حضور دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول مانستر هانتر: ورلد هم می‌توان‌به صحبت‌های تهیه کننده این مجموعه در مورد آینده Monster Hunter اشاره کرد.

تماشا از یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده