// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

نسخه اول و دوم House of the Dead بازسازی می‌شوند

استودیو Forever Entertainment در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازسازی نسخه اول و دوم The House of the Dead در دست توسعه است.

بازی The Hosue of the Dead و The House of the Dead 2 به‌ترتیب در سال ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ عرضه شدند. این دو بازی در زمان خود توانستند تجربه‌ی متفاوتی را از بازی‌های تیراندازی ترسناک و زامبی‌محور در دسترس کاربران دستگاه‌های آرکید قرار دهند. تیم سازنده برای خلق این دو نسخه از بازی‌های Shoot 'em Up و همچنین Rail Shooter کمک گرفته بود؛ جایی‌که هوش‌مصنوعی هدایت شخصیت شما را برعهده گرفته بود و تنها وظیفه بازیکن هدف‌گیری و نابودی زامبی‌ها بود.

تقریبا یک ماه پیش بود که شایعاتی به‌گوش رسید از اینکه شرکت سگا، سازنده و ناشر سری The House of the Dead، در حال همکاری با استودیو فوراور اینترتینمنت (Forever Entertainment) است تا ریمیک نسخه اول و دوم را بسازد. پس از آن خبر رسمی از سوی سگا منتشر نشد. باتوجه‌‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو فوراور اینترتینمنت در حساب کاربری توییتر خود رسما نسخه بازسازی The House of the Dead و The House of the Dead 2 را تایید کرده است.

House of the Dead

متاسفانه تاریخ انتشار یا پلتفرم مشخصی برای این دو بازی ذکر نشده است. در ادامه مشخص شده که تیم سازنده از طراحی‌های مدرن برای این دو بازی کلاسیک قدیمی استفاده خواهد کرد و بهبودهایی هم در دوربین و گیم‌پلی بازی اعمال خواهد شد. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم در چه زمانی سگا بازسازی نسخه اول و دوم The House of the Dead را به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا درگذشته این دو بازی را تجربه کرده‌اید؟  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده