// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

تریلر جدید Ghost Recon Breakpoint ویژگی‌های کارت گرافیک AMD را به‌تصویر می‌کشد

شرکت AMD به‌تازگی ویدیو جدیدی را از بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر کرده است که ویژگی‌های کارت گرافیک‌های این شرکت را نشان می‌دهد.

امروز بازی Ghost Recon Breakpoint به‌صورت رسمی عرضه شده است تا کاربران بتوانند درکنار یکدیگر، تجربه‌ی جدیدی را در جهان Ghost Recon تجربه کنند. ازطرفی نسخه کامپیوتر بازی دارای ویژگی‌های کارت‌های گرافیک ای‌ام‌دی (AMD) است. ازاین‌رو اگر از کاربران ای‌ام‌دی هستید، می‌توانید از ویژگی‌هایی نظیر FreeSync 2 و FidelityFX استفاده کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) و AMD تریلر جدیدی را از بازی گوست ریکان بریک پوینت منتشر کرده‌اند که ویژگی‌های گرافیکی نسخه پی سی را نشان می‌دهد. ویژگی FidelityFX به شما اجازه می‌دهد تا بازی شما از کنتراست بهتری برخوردار شود و محیط‌های بازی را شارپ‌تر مشاهده کنید. این در حالی است که FreeSync 2 بهبودهایی را روی ویژگی HDR اعمال می‌کند. از دیگر تکنولوژی‌های استفاده‌شده در بازی هم می‌توان به EyeFinity اشاره کرد.

جدا از این ویژگی‌ها، Ghost Recon Breakpoint از نظر بصری به‌نظر می‌رسد همچنان جذابیت‌های خود را دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Ghost Recon Breakpoint را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. با اینکه بازی امروز عرضه شده است، اما کاربران نسخه‌ آلتیمیت و همچنین کاربران یوپلی‌+ از تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) قادر به‌تجربه‌ی بازی بوده‌اند. از دیگر اخبار حول گوست ریکان بریک‌پوینت هم می‌توان به توضیحات تیم سازنده در مورد انواع پول داخل بازی اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده