نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Detroit: Become Human بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است

آخرین ساخته‌ی دیوید کیج یعنی بازی Detroit: Become Human فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی و باتوجه‌به آماری که حساب کاربری رسمی استودیوی Quantic Dream منتشر کرده است، بازی Detroit: Become Human موفق شده است تا بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد. به‌طور دقیق‌تر به نظر می‌رسد که بازی از مرز ۳.۲ میلیون نسخه نیز عبور کرده باشد. با اینکه این آمار قابل مقایسه با موفقیت دیگر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 مانند God of War و Spider man نیست، اما این میزان از فروش برای یک بازی روایت محور که آنچنان عامه پسند به نظر نمی‌رسد، بسیار قابل‌توجه است و دست آوردی بزرگ محسوب می‌شود.

این آمار فروش به‌زودی افزایش چشم‌گیری خواهد داشت؛ چرا که کوانتیک دریم به‌زودی آخرین ساخته‌ی خود را به فروشگاه اپیک می‌آورد و این بازی در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت که جامعه‌ی آماری بزرگی محسوب می‌شوند. در حال حاضر، تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه‌ی کامپیوتر Detroit: Become Human اعلام نشده است؛ اما باید منتظر انتشار بازی در فصل پاییز امسال باشیم و احتمالا به‌زودی سازندگان از تاریخ دقیق عرضه رونمایی خواهند کرد.

همچنین این نکته نیز شایان ذکر است که با وجود آمار فروش رسمی ۳.۲ میلیون نسخه‌ای، تعداد بازیکنانی که Detroit: Become Human را تجربه کرده‌اند قطعا بیش از این آمار است. به این علت که این بازی چندی پیش به بخشی از بازی‌های رایگان سرویس PS Plus پیوست و با اینکه آمار دانلود رایگان این بازی جزوی از فروش به حساب نمی‌آید، اما به هر حال می‌توان گفت که تعداد افراد بیشتری از ۳ میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که بازی بعدی استودیوی Quantic Dream چه خواهد بود. بااین‌حال می‌دانیم که طبق اخبار پیشین، آن‌ها تمایل دارند تا بازی‌های بعدی خود را روی چند پلتفرم عرضه کنند و دیگر خبری از انحصار بازی‌های این استودیو برای پلی‌استیشن نیست.

بازی Detroit: Become Human هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است و در در پاییز امسال ازطریق فروشگاه اپیک برای کامپیوتر نیز عرضه خواهد شد.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که این بازی را تجربه کرده‌اید، می‌توانید نظرات خود را از این تجربه با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده