نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰

در تریلر نهایی فیلم Jumanji: The Next Level یکی از شخصیت‌ها اسب می‌شود

شرکت سونی پیکچرز تریلر جدید و نهایی فیلم Jumanji: The Next Level را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این قسمت است.

ماه تیر امسال بود که شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم ماجراجویی و مورد انتظار امسال بودیم، اما از آن زمان شاهد نمایش تریلر جدیدی از فیلم Jumanji 3 (جومانجی 3) نبودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. سونی امروز تریلر نهایی قسمت سوم فیلم Jumanji (جومانجی) را منتشر کرده که مانند تریلر اول، در این تریلر شاهد حوادث پس از اتفاقات فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) هستیم که اسپنسر دوباره دستگاه بازی را تعمیر کرده و وارد بازی شده و حال سه شخصیت نوجوان دیگر با پدربزرگ و دوست پدربزرگ اسپنسر دوباره وارد بازی جومانجی شدند تا نه تنها به‌دنبال نجات و بازگرداندن اسپنسر به دنیای واقعی باشند، بلکه وارد سطح جدیدی از این بازی نیز شوند و در طول تریلر شاهد چالش‌ها و محیط‌های جدید بازی نیز هستیم و همچنین بتانی به شخصیت یک اسب در بازی تبدیل شده است!

شما در ادامه می‌توانید دومین تریلر رسمی فیلم Jumanji The Next Level را از طریق صفحه رسمی یوتیوب سونی پیکچرز تماشا کنید.

Jumanji The Next Level

دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: The Next Level حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت قبل، جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. علاوه بر این، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jumanji کمک کرده‌اند. 

فیلم Jumanji The Next Level برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده