نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

سریال Superman and Lois Lane برای شبکه CW در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه CW به‌دنبال ساخت سریالی مستقل براساس شخصیت سوپرمن و لوییس لین است. 

رویداد Crisis on Infinite Earths قرار است کراس‌اور جدید دنیای تلویزیونی Arrowverse باشد که بزرگ‌ترین کراس‌اور این مجموعه از زمان آغاز به کار آن تا به امروز خواهد بود که قرار است پس از آن، تغییرات زیادی در دنیای Arrowverse ایجاد شود. سریال Arrow (کماندار) قرار است در فصل هشتم به پایان برسد و همچنین شبکه CW ساخت اسپین‌آف‌های زیادی را نیز برای این مجموعه آغاز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آف دیگری قرار است در دنیای Arrowverse ساخته شود. طبق خبری که EntertainmentWeekly منتشر کرده، سریال Superman and Lois Lane برای شبکه CW در دست ساخت است. سوپرمن و لوییس لین پیش از این به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال Supergirl (سوپرگرل) حضور داشتند و حال تایلر هوچلین، بازیگر نقش سوپرمن و بیتسی تالوک، بازیگر نقش لوییس لین، قرار است برای نقش آفرینی دوباره در این سریال بازگردند.

تاد هلبینگ، شورانر سابق سریال The Flash (فلش)، قرار است به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Superman and Lois Lane حضور داشته باشد. طبق گفته CW، این سریال قرار است فشارها، پیچیدگی‌ها و استرس‌های یک زوج ابرقهرمانی را دنبال کند که آن‌ها فقط والدین شاغل نیستند، بلکه یکی از آن‌ها ابرقهرمان و دیگری یکی از معروف‌ترین خبرنگاران در سراسر جهان است. اگر دستور ساخت یک فصل کامل آن رسما داده شود، این برای اولین بار از زمان به پایان رسیدن سریال Smallville (اسمالویل) در سال ۲۰۱۱ خواهد بود که تمرکز یک سریال قرار است روی مرد پولادین و مشکلات زندگی شخصی او باشد. نکته جالب اینجا است که تام ولینگ، بازیگر نقش کلارک کنت و اریکا دورنس، بازیگر نقش لوییس لین در این سریال، قرار است دوباره در نقش‌های خود در رویداد Crisis on Infinite Earths نقش آفرینی کنند.

سوپرمن و لوییس لین یکی از محبوب‌ترین زوج‌های دنیای کامیک DC (دی سی) است که پیش از این سریال Lois & Clark: The New Adventures of Superman در ۴ فصل تولید و در بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ منتشر شده بود. همچنین پیش از این ساخت سریال Green Arrow and the Canaries (گرین ارو و قناری‌ها) که سریال فرعی Arrow است و تمرکز آن روی روی میا اسموک، دختر الیور کویین است و کاترین مک‌ نامارا بازیگر آن خواهد بود، تایید و اعلام شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده