نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

آپدیت Outlanders بازی Dota 2 پس از مسابقات MDL Chengdu Major منتشر می‌شود

کمپانی ولو تایید کرد که طرفداران پس از نخستین رویداد میجور این فصل بازی Dota 2 می‌توانند منتظر انتشار به‌روزرسانی بزرگ Outlanders باشند که دو قهرمان تازه را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از توسعه‌دهندگان کمپانی Valve در انجمن‌های ردیت تایید کرده است که به‌روزرسانی Outlanders بازی Dota 2 پس از بسته‌شدن پرونده‌ی مسابقات MDL Chengdu Major در دسترس قرار می‌گیرد. این رویداد میجور در بازه‌ی زمانی ۲۵ آبان تا ۳ آذر (۱۶ تا ۲۴ نوامبر) در شهر چنگدو برگزار می‌شود و در آن شانزده تیم برای کسب بخشی از جایزه‌ی نقدی یک میلیون دلاری و پانزده هزار امتیاز DPC به رقابت خواهند پرداخت. پس از اعتراض‌های بی‌شمار به ولو برای عدم ارتباط آن‌ها با طرفداران، این کمپانی نهایتاً یک بازه‌ی زمانی برای انتشار آپدیت آتی بازی تعیین کرد. این موضوع به‌وسیله‌ی cameron_dev که از توسعه‌دهندگان کمپانی ولو به‌شمار می‌آید، در انجمن‌های Reddit اعلام شده است.

برنامه‌ی ما مشابه سال‌های گذشته است؛ به‌طوری‌که بلافاصله پس از پایان نخستین رویداد میجور فصل، اقدام به انتشار به‌روزرسانی می‌کنیم. ما می‌خواهیم تا از اعلام تاریخ‌های دقیق اجتناب کنیم؛ زیرا امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد و نمی‌خواهیم که اگر زمان بیشتری برای آماده‌سازی به‌روزرسانی نیاز است، کاربران توقع انتشار آن در روز خاصی را داشته باشند.

این توسعه‌دهنده توضیح داد که آن‌ها «به‌وضوح از اعلام تاریخ‌های دقیق» اجتناب می‌کنند تا زمان کافی برای اصلاحات اضافی را داشته باشند و «نمی‌خواهند که یک روز خاص برای انتشار آپدیت‌ها پیش‌بینی شود». ولو یک نام افسانه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌شمار می‌آید که برخی از موفق‌ترین بازی‌ها را در ژانرهای مختلف توسعه داده است و در ورزش‌های الکترونیک نیز حرف زیادی برای گفتن دارد. بااین‌حال، ارتباط آن‌ها با طرفداران خصوصاً با جامعه‌ی طرفداران بازی Dota 2 رضایت‌بخش نبوده است.

به‌هرشکل، انتشار به‌روزرسانی‌های اخیر بازی Dota Underlords در هفته‌ی جاری باعث شد تا طاقت طرفداران بازی Dota 2 طاق شود. کمپانی ولو از زمان رونمایی از دو قهرمان تازه‌ی بازی Dota 2 در طول مسابقات اینترنشنال ۹ و قول انتشار آن‌ها به‌همراه به‌روزرسانی Outlanders در پاییز، درباره‌ی زمان دقیق انتشار آن سکوت اختیار کرده است. این چهارمین سال متوالی است که به‌روزرسانی بزرگِ پس از اینترنشنال با پایان اولین رویداد میجور فصل جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه نخستین رویداد میجور این فصل دیرتر از زمان معمول کارش را آغاز می‌کند، پچ 7.22 به یکی از طولانی‌ترین پچ‌های بازی بدل می‌شود که تقریباً شِش ماه ادامه داشت.

بااینکه بازیکنان باید چند هفته‌ی دیگر برای انتشار به‌روزرسانی بزرگ بازی Dota 2 منتظر بمانند، اما Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به‌زودی با دو تورنمنت Minor Dota Summit 11 و MDL Chengdu Major آغاز می‌شود و طرفداران می‌توانند به تماشای بازی‌های تیم محبوب‌شان بپردازند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده