نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید Marvel's Avengers ما را بیشتر با داستان و گیم پلی بازی آشنا می‌کند

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Marvel's Avengers، همراه‌با اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی، با مواردی تازه از داستان آن هم آشنا خواهیم شد. 

اسکوئرانیکس، ایداس مونتریال و کریستال داینامیکس این روزها به‌شدت روی ساخت بازی Marvel's Avengers متمرکز شده‌اند. از زمان معرفی این اثر در E3 2019 تا به‌امروز این پروژه در رویدادهای مختلف حضور پیدا کرده است و سازندگان با این کار قصد دارند طرفداران را از روند کاری خود با خبر کنند. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تریلر جدید و نسبتا کوتاه از بازی Marvel's Avengers منتشر شده که اطلاعاتی جدید از داستان و گیم‌پلی بازی را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

اگر اخبار و اطلاعات بازی اونجرز را طی این مدت دنبال کرده‌اید، احتمالا از پیرنگ داستانی بازی مطلع هستید. داستان بازی Marvel's Avengers با نمایش دفاع همه‌جانبه‌ی اعضای اونجرز یعنی آیرون من، کاپیتان آمریکا، ثور و بلک ویدو از شهر سان‌فرانسیسکو دربرابر یک تهدید بزرگ از سوی افراد تسک‌مستر، آغاز می‌شود. مبارزه‌ای که به‌خوبی پیش نمی‌رود و انتقام‌جویان در جریان آن، شکست می‌خورند. پس از شکست اونجرز، این تیم تحت تاثیر فشار دولت، رسانه‌ها و جامعه‌ی جهانی، به‌کار خود پایان می‌دهد. تریلر جدید نشان می‌دهد که در غیاب اونجرز، سازمانی با نام AIM وظیفه‌ی دفاع از کره‌ی زمین را برعهده می‌گیرد؛ سازمانی که با فعالیت ابرقهرمان‌ها کاملا مخالف است. ۵ سال پس از این حوادث، یک دختر از شهر نیوجرسی با نام کمالا (میس مارول) که از قدرت‌های فوق‌العاده بهره می‌برد و یکی از هواداران اونجرز هم هست، تصمیم می‌گیرد تا دوباره ابرقهرمانان محبوب‌مان را دور هم جمع کند تا مردم زمین را از دست نیروهای خبیث AIM نجات دهند و اینگونه است که دوباره، تیم اونجرز به میدان نبرد بازمی‌گردد.

Marvel

در تریلر نام‌برده، اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی هم به‌تصویر کشیده می‌شود. آپگریدها، شخصی‌سازی‌ها و مأموریت‌های آنلاین/آفلاین از جمله مواردی هستند که در این تریلر می‌بینیم. شما می‌توانید در مأموریت‌هایی با نام Hero Missions و War Zones حاضر شوید و بازی را پیش ببرید. War Zone مأموریت‌های جانبی بازی هستند که آن‌ها را به‌صورت آنلاین با حداکثر چهار بازیکن می‌توانید تجربه کنید. مأموریت‌های Hero Missions نیز روی جلو بردن داستان یک قهرمان به‌خصوص متمرکز می‌شود و به‌لطف این مأموریت‌ها، کنترل تمامی ابرقهرمان‌های داستان را به‌دست خواهیم گرفت و به‌موازات داستان اصلی بازی که حدودا ۱۲ ساعت به‌طول می‌انجامد، می‌توانیم داستان‌های خاص دیگر شخصیت‌های بازی را هم جلو ببریم. گفتنی است که شخصیت «کاپیتان مارول» هم در بازی حضور خواهد داشت.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) راهی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و استیدیا خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده