// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

فروش بازی Remnant from the Ashes از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

در راستای فروش موفقیت‌آمیز بازی Remnant from the Ashes، استودیو گان‌فایر گیمز حالت Hardcore را در دسترس قرار داد. 

در اواخر مرداد ماه بود که بازی Remnant from the Ashes در دسترس قرار گرفت و توانست نظرات قابل قبولی را از سوی منتقدان و کاربران از آن خود کند. ساختار گیم‌پلی بازی به‌گونه‌ای است که استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games)، سازنده Remnant from the Ashes، از المان‌های سولزبورن استفاده کرده و یک بازی تیراندازی سوم شخص را خلق کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گان‌فایر گیمز به‌تازگی اعلام کرده که فروش Remnant from the Ashes از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. ازاین‌رو گان‌فایر گیمز در ادامه حالت هاردکور را در اختیار کاربران قرار داده است. ساختار حالت هاردکور بدین شکل است که اگر در طول تجربه بازی کشته شوید، کاراکتر شما برای همیشه نابود می‌شود. همچنین سیستم Matchmaking بازی هم غیرفعال است و کاربرانی که حالت هاردکور را آغاز کرده‌اند، تنها درکنار یکدیگر قادر به‌تجربه‌ی بازی هستند.

با کشتن باس‌های اصلی بازی هم می‌توانید حلقه برای تقویت کاراکتر خود به‌دست بیاورید. البته در آپدیت امروز محتویات دیگری نظیر سیستم Ping، به‌تعادل رسیدن آیتم‌های بازی و همچنین گزینه‌ای برای نامرئی کردن کلاه جنگی کاراکتر (هلمت) هم به Remnant from the Ashes اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به محتویات بهار ۲۰۲۰ را هم تماشا کنید. البته در انتهای ۲۰۲۰ هم محتوای دیگری برای Remnant from the Ashes منتشر می‌شود، اما جزئیات آن در دسترس قرار نگرفته است.

Remnant from the Ashes


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده