نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

پری لود نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 آغاز شد

افرادی که نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 را خریداری کرده‌اند، از امروز قادر به دانلود آن از طریق لانچر راک‌استار هستند. 

زمان زیادی تا انتشار نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و این بازی ۱۴ آبان از طریق فروشگاه اپیک و همچنین لانچر راک‌استار منتشر خواهد شد. این بازی روی پی‌سی حجمی حدود ۱۱۰ گیگابایت خواهد داشت اما لازم نیست برای دانلود آن، تا روز انتشار منتظر بمانید؛ چرا که طبق جدید‌ترین اخبار بازی، امکان پری لود بازی از امروز در دسترس قرار گرفته و با ورود به اکانت خود در راک‌استار لانچر و انتخاب گزینه پری‌لود، می‌توانید دانلود بازی Red Dead Redemption 2 را از همین الان آغاز کنید. 

نسخه پی‌سی رد دد 2 تقریبا یک سال پس از انتشار نسخه‌های کنسولی در دسترس قرار می‌گیرد و قرار است با فاصله‌ای تقریبا یک ماهه از طریق استیم هم در دسترس باشد. این نسخه جدا از گرافیک بهبود‌یافته، یک سری محتویات جدید شامل چند ماموریت و اسلحه هم خواهد داشت و برای آشنایی بیش‌تر با ویژگی‌های، بهتر است تماشای این ویدیو را از دست ندهید. علاوه بر این اگر قبلا بازی را تجربه نکرده‌اید، مرور دوباره بررسی بازی Red Dead Redemption 2 در زومجی خالی از لطف نیست؛ بررسی که در آن نمره کامل ۱۰ برای بازی در نظر گرفته شد و خلاصه آن به شرح زیر است:

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده