نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی هری پاتر جدیدی با نام Harry Potter: Magic Awakened در دست ساخت است

بازی Harry Potter: Magic Awakened که یک بازی کارتی برای پلتفرم‌های موبایل است، تنها برای بازار چین منتشر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، بازی جدیدی از سری هری پاتر در دست ساخت قرار دارد. این بازی که Harry Potter: Magic Awakened نام دارد یک بازی موبایل کارتی است که توسط شرکت چینی Netease توسعه می‌یابد و با همکاری Warner Bros و استودیو Portkey Games ساخته می‌شود. نکته‌ی مهمی که راجع به این بازی شاید بسیاری از طرفداران دنیای جادویی را ناراحت کند این است که این بازی تنها قرار است تا در بازار کشور چین منتشر شود. 

با توجه به وبسایت این بازی، Magic Awakened یک بازی نقش آفرینی کارتی است که در چند سال بعد از دومین جنگ جادویی بزرگ روایت می‌شود. در ابتدای بازی، مخاطب نامه‌ی دعوت خود به مدرسه‌ی هاگوارتز را دریافت خواهد کرد و از آن‌ جا ماجراجویی او در این مدرسه آغاز می‌شود. در این وبسایت آمده است که:‌

در داخل بازی با پیشرفت شخصیت اصلی، مخاطب می‌تواند طلسم‌های جدید را یاد بگیرد، با همراه‌های برجسته‌تر آشنا شود و از قدرت جادویی خود برای طراحی ترکیب‌های جذاب استراتژی و طلسم‌‌های مختلف استفاده کند. 

دنیل احمد، یکی از تحلیلگران بازی‌های ویدیویی در حساب کاربری توییتر خود عکس‌هایی را از بازی منتشر کرده و همکاری برادران وارنر با شرکت Netease را تایید کرده است. 


منبع ٍEuro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده