// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری بازی Call of Duty: Modern Warfare در سه روز

اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare تنها در سه روز اول عرضه خود، ۶۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در روز جمعه سه آبان ماه برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و تعدادی از کاربران به‌دست بیاورد. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر کالاف دیوتی: مدرن وارفر، به‌تازگی میزان فروش سه روز اول بازی را منتشر کرده است.

جدیدترین ساخته اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده Call of Duty: Modern Warfare، در سه روز ابتدایی عرضه خود ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. رقم اعلام شده مربوط‌به فروش به شخص است و منظور میزان نسخه‌های ارسال شده به خرده‌فروشی‌ها نیست. منظور از فروش به‌شخص هم درآمد حاصل از فروش نسخه فیزیکی و دیجیتالی و فروش بسته الحاقی Defender بازی Call of Duty: Modern Warfare است. 

همچنین در ادامه مشخص شده است که مدرن وارفر در سه روز اول عرضه خود توانسته است بیشترین درآمد را در میان سایر نسخه‌های این سری به‌دست بیاورد. در گذشته این رقم در دست Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: World War 2 با ۵۰۰ میلیون دلار بود. همچنین نسخه دیجیتالی COD: Modern Warfare روی PS4 توانسته است بیشترین فروش دیجیتالی در سه روز اول و در میان تمامی بازی‌های شبکه پلی‌استیشن را به نام خود ثبت کند.

در انتها مشخص شده است که کالاف دیوتی: مدرن وارفر روی پی سی هم عملکرد بسیار خوبی داشته است و بهترین عرضه را تجربه کرده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده