نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Vampyr با انتشار تریلری به نینتندو سوییچ آمد

بازی خون‌ آشام محور Vampyre برای نینتندو سوییچ عرضه شد و طرفداران می‌توانند با ماجرای دکتر جاناتان رید در لندن سال ۱۹۱۸ همراه شوند.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Vampyr ساخته‌ی استودیو Dontnod Entertainment و شرکت Focus Home Interactive برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و هم‌اکنون علاقه‌مندان به بازی‌های خون‌ آشام محور می‌توانند از تجربه‌ی این بازی لذت ببرند. تیم پشت پورت بازی The Witcher 3 برای سوییچ یعنی استودیو Saber Interactive وظیفه‌ی پورت این بازی را نیز بر عهده داشته‌اند.

داستان بازی Vampyr در نسخه‌ای تاریک و جادویی از شهر لندن در سال ۱۹۱۸ روایت می‌شود. جایی که دکتر جاناتان رید بعد از جنگ جهانی اول آن را پر از مریضی مرموز و ترس غیرقابل پیشبینی می‌یابد. بعد از تبدیل شدن به یک خون آشام، به بازیکن این حق انتخاب داده خواهد شد که آیا رِید سوگند خود را به‌عنوان یک شفادهنده حفظ کند و به مردم آسیبی وارد نکند یا اینکه به غریزه‌ی خون‌آشامی خود گوش کند و از خون شهروندان لندن تغذیه کند. 

نوشیدن خود شهروندان می‌تواند به شخصیت اصلی نیرو بخشد و قدرت‌های جدید او را تقویت کند؛ اما از طرفی قربانی کردن مردم لندن عواقب بسیار زیاد و ترسناکی خواهد داشت. جان هر شخص در این بازی اهمیت دارد اما این به مخاطب بستگی دارد که جان کدامیک از شهروندان اولیت به دیگری دارد. 

بازی Vampyr در زمان انتشار خود نظرات ضد و نقیضی را از منتقدان دریافت کرد. برخی به نکوهش سیستم مبارزات بازی پرداختند و برخی دیگر داستان بازی را ستایش کردند. سایت زومجی نیز در بررسی خود از این بازی نمره‌ی بسیار خوب ۸ را برای آن در نظر گرفت و Vampyr را اثری با ارزش تجربه کردن خواند در بررسی این بازی آمده است که: 

اگر انتظار یک بازی اکشن سریع از Vampyr نداشته باشید، قطعا اوقات خوشی را در آن خواهید گذارند. تنوع شخصیت‌های فرعی، دیالوگ‌های شاخه‌ای و داستان جذاب و درگیر کننده وقتی کنار یک فضاسازی عالی که با گرافیک فنی و هنری فکرشده و موسیقی کاملا به‌جا قرار می‌گیرد، یک از بهترین تجربه‌های خون‌آشامی را می‌سازد اما وقتی مجبور می‌شوید اسلحه به دست بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید، بازی بلافاصله جذابیتش را از دست می‌دهد. Vampyr یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی خون‌آشامی بسیار خوب از تیمی خوش‌ذوق است.

درنهایت نیز تریلر زمان عرضه‌ی بازی Vampyr توسط Focus Home Interactive منتشر شده است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به این بازی و تجربه‌ی خود از آن با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده