// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Apex Legends روی پلتفرم‌های جدیدی عرضه می‌شود

بلیک یورگنسن در جریان گزارش مالی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که Apex Legends روی پلتفرم‌های جدیدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Apex Legends تابه‌امروز تنها در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است. دراین‌میان یک سوال وجود دارد و آن هم این است که آیا ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) و الکترونیک آرتز (Electronci Arts)، به‌ترتیب سازنده و ناشر ایپکس لجندز، برنامه‌ای برای عرضه‌ بازی روی سایر پلتفرم‌ها دارند؟

در جریان گزارش مالی الکترونیک آرتز از سه‌ماه دوم سال مالی جاری، اخبار مختلفی حول Apex Legends منتشر شده است که خبر از موفقیت این بازی می‌دهد. الکترونیک آرتز اعلام کرده که تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۷۰ میلیون نفر عبور کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، در بخشی از گزارش مالی این شرکت اعلام کرده که ایپکس لجندز برای پلتفرم‌های جدیدی عرضه می‌شود. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این پلتفرم‌ها در دسترس قرار نگرفته است.

دراین‌میان می‌توان پلتفرم‌های جدید را گوشی‌های موبایل درنظر گرفت یا اینکه منظور عرضه بازی برای پلی استیشن 5 و پروژه اسکارلت است، زیرا الکترونیک آرتز اشاره کرده که در سال مالی ۲۰۲۱ ایپکس لجندز برای پلتفرم‌های جدیدی عرضه می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الکترونیک آرتز و ریسپاون در آینده Apex Legends را برای چه پلتفرم‌های دیگری هم عرضه می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

از دیگر اخبار حول بازی ایپکس لجندز هم می‌توان‌به قهرمان جدید و نقشه بازی Apex Legends اشاره کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده