نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

ساخت سریال پیش درآمد Game of Thrones با نام House of the Dragon تایید شد

شبکه HBO از تایید ساخت یک فصل کامل از  سریال پیش درآمد جدید Game of Thrones با نام House of the Dragon خبر داده است.

شب گذشته بود که شبکه HBO اولین نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را پس از تنها ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی) متوقف و لغو کرد تا دستور ساخت یک فصل کامل را صادر نکند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پیش درآمد دیگری از وستروس توانسته چراغ سبز دریافت کند. شبکه HBO رسما ساخت سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) را تایید و اعلام کرد. این سریال براساس از داستانی در کتاب Fire & Blood (آتش و خون) در دست ساخت است که سفارش یک فصل کامل از آن داده شده و فصل اول سریال پیش درآمد جدید بازی تاج و تخت قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. اتفاقات این سریال قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود که درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. 

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) و شورانر سریال Colony (کلونی)، وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones از جمله قسمت Hardhome، قسمت Battle of the Bastards و قسمت Winds of Winter، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال نیز برای ساخت این سریال کمک کند. این سریال اولین بخش از قرارداد چند جانبه ساپوچنیک با شبکه HBO و HBO Max است. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO گفت:

داستان‌های بسیار غنی در دنیای Game of Thrones وجود دارد. ما مشتاقانه منتظریم تا به‌همراه میگوئل رایان و جرج در ریشه‌های خاندان تارگرین و روزهای ابتدایی وستروس جست‌وجو کنیم.

هنوز اطلاعات بیشتری از سریال House of the Dragon منتشر نشده، اما شبکه HBO یک پوستر از این سریال را منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال House of the Dragons


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده