// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

۲.۸ میلیون نسخه از بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World تاکنون عرضه شده است

کپکام در گزارش مالی خود اعلام کرده است که ۲.۸ میلیون نسخه از بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World به‌صورت دیجیتالی عرضه شده است.

بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در اواسط سپتامبر برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت که محتوای داستانی و هیولاهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Monster Hunter: World، در گزارش مالی سه‌ماه دوم سال مالی ۲۰۱۹ خود جزئياتی را از میزان نسخه‌های ارسالی این بسته الحاقی منتشر کرده است.

کپکام اعلام کرده که از زمان عرضه Iceborne تابه‌امروز ۲.۸ میلیون نسخه از این بسته الحاقی به‌صورت دیجیتالی عرضه شده است. این در حالی است که طبق آخرین آمار ۲.۳ میلیون نسخه از این بسته الحاقی به بازار عرضه شده بود. البته این میزان تنها به نسخه‌های کنسولی مربوط می‌شد، زیرا بسته الحاقی Iceborne در تاریخ ۱۹ دی ماه (۹ ژانویه ۲۰۲۰) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. در ادامه مشخص شده است که ۱۴ میلیون نسخه از مانستر هانتر: ورلد از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۸، تابه‌امروز به بازار عرضه شده است.

در انتها کپکام اعلام کرده است که فروش خالص آن‌ها نسبت‌به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۱۴ درصد کاهش داشته است و به ۳۴۲ میلیون دلار رسیده است که به‌نظر می‌رسد دلیل این کاهش مربوط‌به فروش دیجیتالی بازی‌ها می‌شود. این در حالی است که درآمد خالص از فروش دیجیتالی محصولات کپکام ۴۳.۷ درصد افزایش یافته است و به ۸۹.۹ میلیون دلار رسیده است. کپکام گفته است که افزایش درآمد خالص از فروش دیجیتالی بازی‌ها به لطف بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World و بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 بوده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده