نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مراحل فیلمبرداری سریال Space Force با بازی استیو کارل آغاز شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تصویری از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Space Force با بازی استیو کارل خبر داده است.

ماه دی سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس ساخت سریال کمدی و سیتکام جدید خود با نام Space Force (نیروی فضایی) را تایید و اعلام کرد که استیو کارل و گرگ دنیلز، به‌ترتیب بازیگر و شورانر سریال The Office (آفیس)، وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند و علاوه‌بر حضور در تیم سازندگان سریال، کارل قرار است نقش اصلی این سریال کمدی را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال سیتکام آغاز شده است. شبکه Netflix با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Space Force آغاز شده تا سرانجام یکی از مورد انتظارترین سریال‌های اورجینال و جدید نتفلیکس وارد مرحله تولید شود. در تصویر منتشر شده شاهد حضور استیو کارل هستیم که نقش شخصیت ژنرال مارک آر. نیرد را بر عهده دارد که فرمانده پایگاه نیروی فضایی خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال Space Force با بازی استیو کارل

نام سریال Space Force از دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا به ارتش ایالات متحده برای ایجاد یک نیروی فضایی به‌عنوان شاخه ششم ارتش، گرفته شده است و داستان سریال نیز در این پایگاه نظامی فضایی و افرادی که در آن حضور دارند، جریان خواهد داشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات سریال Space Force در دسترس نیست. علاوه‌بر کارل، جان مالکوویچ، بن شوارتز، تاونی نیوسام، دیانا سیلورز، جیمی اُ. یانگ، دان لیک و الکس اسپارو، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در این سریال کمدی حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

سریال Space Force قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. دنیلز پیش از این سابقه ساخت سریال‌های کمدی و سیتکامی چون سریال King of the Hill (پادشاه تپه)، سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) و سریال The Office را در کارنامه داشته است. همچنین با توجه جدایی سریال The Office و سریال Friends (دوستان) از شبکه نتفلیکس، موفقیت سریال Space Force و زوج کارل و دنیز اهمیت بیشتری برای نتفلیکس پیدا کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده