نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

یک اسپیدرانر بازی The Outer Worlds را در کمتر از ۳۱ دقیقه به پایان رساند

یک اسپیدرانر با نام کاربری Jabo در یوتیوب توانست بازی The Outer Worlds را در ۳۰ دقیقه و ۵۴ ثانیه به‌پایان برساند و رکوردی عجیب را از خود برجای بگذارد!

اسپیدران یکی از آن حرفه‌های قدیمی و مقوله‌های جذاب دنیای گیمینگ است که از قضا، سالانه بر جذابیت آن افزوده می‌شود و دنبال‌کنندگان خاص خودش را هم پیدا می‌کند. با گذر زمان و پوست‌اندازی هنر هشتم، اسپیدران هم تغییرات خاص خودش را تجربه کرده و می‌بینیم که این روزها،‌ گیمرها با روش‌ها و ترفندهایی جدید و بعضا عجیب (!) بازی‌های مختلف را درقالب اسپیدران، در یک چشم‌برهم‌زدن به‌پایان می‌رسانند.

خالقان سری بزرگ و پیش‌گام فال‌اوت (Fallout) که این روزها در استودیو آبسیدین مشغول فعالیت هستند، به‌تازگی جدیدترین اثر خود با نام The Outer Worlds را ساخته‌اند و از گیمرها و منتقدان واکنش‌های بسیار خوب و مثبتی را دریافت و تا به‌امروز، امتیاز ۸۶ را در بلاگ متاکریتیک ثبت کرده‌اند. همانطور که از استودیو آبسیدین، تیم سازنده‌ی بازی‌هایی همچون Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity II انتظار می‌رود، بازی The Outer Worlds یک جهان بزرگ با گیم‌پلی چندلایه و عمیق را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد که کاوش در آن و انجام دادن ماموریت‌های جانبی در کنار کوئست‌های اصلی، زمانی دست‌کم حدود ۴۰ ساعت را از گیمر طلب می‌کند. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی اما خبری داریم که شاید شوکه‌تان بکند! خبر مورد بحث از این قرار است که یک‌ یوتیوبر / اسپیدرانر با نام کاربری Jabo در یوتیوب، توانسته بازی The Outer Worlds را در کمتر از ۳۱ دقیقه به‌پایان برساند! می‌پرسید چطور؟ توجه‌تان را به ویدیو اسپیدرانی که درحال صحبت از آن هستیم، جلب می‌کنم!

این اسپیدرانر با برپا کردن یک ماراتن تمام‌عیار در جهان بازی و دویدن‌های بدون توقف، تمامی دشمنان، موجودات مهاجم و دیالوگ‌گویی‌های اضافه‌ی ماموریت‌های جانبی و مواردی از این دست را کنار می‌زند و خودش را به نقاط کلیدی مراحل داستانی می‌رساند. کاربر Jabo با این روش، توانسته بازی The Outer Worlds را در کمتر از ۳۱ دقیقه به‌پایان برساند و جامعه‌ی بزرگی از گیمرها را شگفت‌زده کند. بازی The Outer Worlds را همین الان می‌توانید روی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. کاربران ایکس باکس وان و پی سی این بازی را با خرید اشتراک گیم‌پس نیز می‌توانند تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده