نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey اعلام شد

پس از گذشت حدود دو ماه از زمان عرضه بازی Ancestors: The Humankind Odyssey برای پلتفرم پی سی، تیم سازنده بالاخره تاریخ رسمی عرضه نسخه کنسولی آن را اعلام کرد.

بیش از چهار سال پیش پاتریس دزیله، خالق مجموعه Assassin's Creed، از پروژه بعدی خود رونمایی کرد. بازی Ancestors: The Humankind Odyssey با حال‌وهوای کاملا متفاوت نسبت به ساخته قبلی او، گیمر را به میلیون‌ها سال پیش یعنی زمانی که هنوز انسانی روی زمین زیست نمی‌کند و اجداد ما یعنی میمون‌ها هستند که مسیر تکامل را طی و زمینه را برای ورود ما آماده می‌کنند، می‌برد. در بازی Ancestors برخلاف اساسینز کرید خبری از قتل و مخفی کاری نیست؛ بلکه خود گیمر مسئول این است که مهارت‌های لازم را کسب و آن را تقویت کند تا به هدف نهایی بازی که تکامل است، برسد.

پس از اینکه حدود دو ماه پیش بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز برای دارندگان پی سی عرضه شد و زومجی نیز این بازی را بررسی کرد،‌ همه منتظر اعلام تاریخ دقیق عرضه نسخه کنسولی آن بودند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده بالاخره تاریخ رسمی عرضه Ancestors برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را اعلام کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این بازی قرار است در ۱۵ آذر (۶ دسامبر) برای کنسول‌های نسل هشتمی روانه بازار شود. در ادامه شما را به تماشای جدیدترین تریلر منتشر شده به‌مناسبت انتشار بازی روی پلی استیشن دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

باید منتظر ماند و دید نسخه کنسولی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey می‌تواند بهتر از نسخه پی سی عمل کند و نظرات مثبت منتقدین را به خود جلب کند یا خیر. شما نیز اگر بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده