نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

نسخه سوییچ بازی های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 از حسگرهای حرکتی و ژیروسکوپ پشتیبانی می‌کند

همزمان با انتشار بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برای نینتندو سوییچ، کاربران می‌توانند با نصب آپدیت روز اول آن از قابلیت‌های حسگرهای حرکتی و ژیروسکوپ جوی‌کان‌ها استفاده کنند.

سری Resident Evil همواره یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین آثار ساخته شده تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود؛ مجموعه‌ای که جزو پایه‌گذاران ژانر وحشت در این صنعت نیز به حساب می‌آید. پس از اینکه در سال ۲۰۱۷ نینتندو کنسول جدید و هیبریدی خود را روانه بازار کرد و با موج مثبت منتقدین و مردم نیز مواجه شد، بسیاری منتظر انتشار بازی‌های بزرگ روی کنسول نینتندو سوییچ بودند. در همین راستا Capcom یکی از استودیوهایی است که به خواسته مردم گوش داد و مجموعه پرطرفدار رزیدنت اویل را راهی این کنسول کرد. پس از عرضه بازی Resident Evil 4 این بار نوبت بازی Resident Evil 5 و Resident Evil 6 است که روی این کنسول برای علاقه‌مندان عرضه شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، همزمان با انتشار بازی‌های رزیدنت اویل 5 و رزیدنت اویل 6، کپکام در صفحه رسمی فیسبوک بازی، اعلام کرد که این دو اثر تفاوتی با نسخه‌های گذشته خود دارند؛ به این ترتیب که دارندگان نسخه سوییچ بازی، می‌توانند با انجام به‌روزرسانی روز عرضه این دو بازی از حسگرهای حرکتی و قابلیت ژیروسکوپ کنترلرهای جوی‌کان کنسول خود استفاده کنند. بهره‌گیری از پتانسیل کامل کنسول نینتندو سوییچ در این دو بازی، قطعا می‌تواند تجربه جذاب و جدیدی را در حین کشتن دشمنان و حل کردن پازل‌های بازی به گیمر القا کند.

بازی‌های رزیدنت اویل 5 و رزیدنت اویل 6 از امروز به‌صورت دیجیتالی در فروشگاه نینتندو در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. توجه داشته باشید که به‌زودی این دو بازی به همراه رزیدنت اویل 4 در یک بسته‌بندی به‌صورت فیزیکی نیز روانه بازار خواهند شد.

اگر شما نیز جزو طرفداران سرسخت و قدیمی مجموعه رزیدنت اویل هستید، به‌نظر شما این تغییرات و استفاده از قابلیت‌های جوی‌کان‌های سوییچ می‌تواند نتیجه مثبتی در تجربه این دو بازی ایجاد کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده