// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اعتراض کاربران روسی به نقش روسیه در کمپین Call of Duty: Modern Warfare

بازی Call of Duty: Modern Warfare مدتی است که عرضه شده و کاربران روسی، اعتراضات خود نسبت به بخش داستانی را در صفحه متاکریتیک نشان داده‌اند.

مدتی است که بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته و توانسته است بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران به‌دست آورد. البته به‌نظر می‌رسد همه کاربران از بازی راضی نیستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران روسی به‌صفحه متاکریتیک کالاف دیوتی: مدرن وارفر رفته‌اند و نمرات صفر و یک را به بازی اهدا کرده‌اند. دلیل عصبانیت و اعتراض این دسته از کاربران نقش روسیه در داستان بازی است. در جریان بخش داستانی و یک بمب گذاری، بازیکنان در قالب دو شخصیت مختلف، به‌دنبال پیدا کردن یکی از رهبران گروه‌های تروریستی روسیه هستند. همچنن در گذشته فروشگاه پلی استیشن هم اعلام کرده بود که Call of Duty: Modern Warfare در روسیه منتشر نخواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا موافق این دسته از اعتراضات و عصبانیت کاربران روسی بازی Call of Duty: Modern Warfare هستید؟ این در حالی است که تابه‌امروز، بازی‌های زیادی حول کشورهای مختلف و قرار دادن آن‌ها در نقش منفی داستان ساخته شده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده