// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر روز عرضه بازی Need for Speed Heat منتشر شد

شرکت الکترونیک آرتز به‌تازگی تریلر روز عرضه بازی Need for Speed Heat را به‌نمایش گذاشته است که مسابقات خیابانی بازی را نشان می‌دهد. 

بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در سال‌های اخیر، استودیو گوست گیمز (Ghost Games)، سازنده نید فور اسپید، نتوانسته است یک Need for Speed جذاب و بی‌نقص را در اختیار کاربران قرار دهد. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد نید فور اسپید هیت سعی دارد تجربه‌ی با کیفیت و هیجان‌انگیزی را در اختیار مخاطبان این سری و علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین‌سواری قرار دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)،‌ ناشر Need for Speed Heat، تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرده است. در جریان تریلر روز عرضه بازی نید فور اسپید هیت شاهد مسابقات شبانه و صحنه‌هایی از بخش داستانی بازی هستیم. یکی از مواردی که تیم سازنده روی آن تمرکز ویژه‌ای انجام داده، جلوه‌های بصری است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده از بازی Need for Speed Heat را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به این مورد اشاره کرد که کاربران برای تجربه‌ی بازی نیازی نیست که مدام به اینترنت متصل باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده