نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ انتشار بلوری فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید شد

شرکت سونی پیکچرز سرانجام تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Once Upon a Time in Hollywood را تایید و اعلام کرده که حاوی ۲۰ دقیقه صحنه حذف شده است.

ماه مرداد امسال اکران فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو آغاز شده و این فیلم تا به امروز بیش از ۳۶۸.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۲۸.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین از جمعه هفته گذشته نیز نسخه طولانی‌تر این فیلم به‌روی پرده‌های سینما رفته که این نسخه از فیلم دارای بیش از ۴ صحنه با مدت زمان ۱۰ دقیقه در مقایسه با نسخه اکران است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم روزی روزگاری در هالیوود تایید و اعلام شده است. بخش خانگی محصولات شرکت سونی پیکچرز سرانجام اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Once Upon a Time in Hollywood در تاریخ ۲۶ نوامبر امسال (۵ آذر) منتشر خواهد شد.

در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی جدیدترین اثر تارانتینو که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۰ دسامبر امسال (۱۹ آذر) خواهیم بود. نسخه خانگی این فیلم شامل محتوای اضافه نیز خواهد بود که شاید مهم‌ترین آن ۲۰ دقیقه صحنه حذف شده از فیلم باشد که یک صحنه از آن را EW منتشر کرده است. همچنین پنج ویدیو از پشت صحنه فیلم نیز وجود دارد که در آن شاهد یک نامه از تارانتینو خطاب به باب ریچاردسون، ماشین‌ها و لباس‌های سال ۱۹۶۹ و همچنین طراحی صحنه فیلم Once Upon a Time in Hollywood هستیم. نسخه 4K این فیلم شامل یک نسخه محدود نیز است که این نسخه دارای یک دیسک پخش موسیقی به‌همراه پوستر فیلم Operazione Dyn-o-mite با بازی ریک دالتون و همچنین یک نسخه از مجله Mad است که این مجله در واقع نسخه پارودی سریال Bounty Law با بازی ریک دالتون است که شما در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید:

مجله MAD در فیلم Once Upon a Time in Hollywood

 لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، لوک پری، داکوتا فانینگ، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، مارگارت کوالی، ویکتوریا پدرتی و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده