// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تیم‌های SKT و G2 راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends شدند

تیم‌های SK Telecom T1 و G2 Esports با شکست رقبای خود جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends را کسب کردند.

روز گذشته دو بازی دیگر از بخش یک هشتم رقابت‌های Worlds 2019 بازی League of Legends پیگیری شد و درنهایت تکلیف تمامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات مشخص شد. تیم‌های SK Telecom T1 و G2 Esports با شکست رقبای خود در اولین راند رقابت‌های بخش حذفی مسابقات توانستند به مرحله بعدی راه یابند. تیم SKT با کسب نتیجه ۳:۱ در مقابل تیم Splyce که نماینده لیگ LEC بود راهی مرحله بعدی شده است و تیم G2 Esports با شکست تیم DAMWON Gaming جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد. لازم به ذکر است که Clid و Perkz به‌عنوان با ارزش‌ترین بازیکنان بازی (MVP) در دومین روز رقابت‌های مرحله یک هشتم مسابقات انتخاب شدند.

با این حساب تیم‌های G2 Esports و SK Telecom T1 بایستی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات با یکدیگر روبه‌رو شوند. پیش از این دو تیم FunPlus Phoenix و Invictus Gaming نیز در اولین روز رقابت‌های مرحله یک هشتم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بودند. هر دو تیم نماینده چین هستند که باتوجه‌به اینکه بایستی در بازی نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت، حضور یک تیمی چینی در فینال مسابقات را قطعی کرده‌اند. در حال حاضر تیم Invictus Gaming جزو مدعیان قهرمانی مسابقات است که به‌عنوان مدافع قهرمانی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است. بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی قرار است در روزهای جمعه و شنبه پیش رو برگزار شوند.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019

تیمروز بازیساعت بازیتیم
Invictus Gaming۱۰ آبان۱۴:۳۰FunPlus Phoenix
G2 Esports۱۱ آبان۱۴:۳۰SK Telecom T1

بازی‌های مرحله یک هشتم و نیمه‌نهایی به میزبانی اسپانیا پیگیری می‌شوند و بازی فینال در استادیوم ۲۰ هزار نفری AccorHotels Arena در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند از کانال Riotgames در توییچ استفاده کنند. رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان به پیگیری می‌شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده