// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

انیماتور The Last of Us Part 2 از استودیو ناتی داگ جدا شد

جاناتان کوپر، انیماتور بازی The Last of Us Part II، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که از استودیو ناتی داگ جدا شده است.

پس از اینکه ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد، کاربران زیادی برای نمایش ابراز احساسات خود بازی را روی پلی استیشن 4 خود پیش‌خرید کردند. در حالی که تنها یک ماه از مشخص شدن تاریخ بازی می‌گذرد استودیو ناتی داگ اعلام کرد که The Last of Us Part II تاخیر خورده است. در ابتدا قرار بود بازی در دوم اسفند ماه (۲۱ فوریه ۲۰۲۰) عرضه شود، اما عرضه بازی به ۹ خرداد ماه ۹۸ (۲۹ مِی) موکول شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جاناتان کوپر، انیماتور بازی The Last of Us Part II، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که از ناتی داگ جدا شده است. همچنین صفحه لینکدین او هم نشان می‌دهد که کوپر تقریبا یک ماه است که از تیم سازنده بازی جدا شده است. متاسفانه دلیل این جدایی اعلام نشده است. کوپر جدا از بازی The Last of Us Part 2، روی انیمیشن‌های Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy هم کار کرده بود. 

از آنجایی که ناتی داگ برای انیمیشن‌های The Last of Us Part 2 از ساختار و مکانیسم‌های جدیدی استفاده کرده است، مشخص نشده که کوپر تا چه اندازه در این کار سهیم بوده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده