نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

برنامه آپدیت های نسخه پی سی Monster Hunter: World مشخص شد

با توجه به‌جدیدترین مطلب منتشر شده در بلاگ رسمی بازی Monster Hunter: World، تمامی آپدیت‌های نسخه‌ی کنسولی این اثر تا پایان زمستان امسال، راهی نسخه‌ی پی سی خواهند شد.

شرکت کپکام طی سالیان گذشته عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است. این کمپانی ژاپنی محبوب که طی ده سال اخیر فراز و نشیب زیادی را در ارائه‌ی محصولات خود پشت سر گذاشت، طی ۵ سال گذشته با ارائه‌ی نسخه‌هایی مختلف و موفق از سری بازی‌هایی همچون Resident Evil و Devil May Cry، دوباره توانست روزهای بسیار خوب گذشته‌ی خود را تکرار کند. بدون ذره‌ای شک، ساخت و انتشار بازی Monster Hunter: World در کنار نسخه‌های جدید رزیدنت ایول و دویل‌می‌کرای، نقشی عظیم را در موفقیت‌های اخیر کپکام بازی کرد. جدیدترین نسخه از سری بازی‌های باقدمت و محبوب «مانستر هانتر» با ارائه‌ی مکانیک‌های به‌شدت سرگرم‌کننده‌ی گیم‌پلی، گرافیک چشم‌نواز، صداگذاری و موزیک باکیفیت و صدالبته، ارائه‌ی محتویات جدید، هیجان‌انگیز و پشتیبانی بسیار عالی از بازیکنان، به‌یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و تحسین گیمرها و منتقدان را برانگیخت.

اگر از دنبال‌کنندگان صنعت بازی هستید احتمالا هرچند وقت یک‌بار با اخبار انتشار آپدیت‌ها و محتویات جدید بازی Monster Hunter: World روبه‌رو شده‌اید. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی کپکام با انتشار یک عکس در بلاگ رسمی بازی نام‌برده، برنامه‌ی انتشار آپدیت‌های بعدی نسخه‌ی PC این بازی را مشخص کرده که با توجه به‌آن، می‌توان انتظار داشت تا پایان اسفند سال جاری (مارس ۲۰۲۰) تمامی آپدیت‌ها و محتویات جدید منتشر شده برای نسخه‌ی کنسولی بازی، در دسترس دارندگان نسخه‌ی پی سی آن قرار خواهند گرفت.

Monster Hunter: World

با توجه‌به این تصویر، در تاریخ ۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی (۱۹ دی ۱۳۹۸) آپدیت بزرگ Iceborne راهی نسخه‌ی استیم بازی خواهد شد. در ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن/اسفند ۱۳۹۸) رویداد ویژه‌ی رزیدنت اویل و هیولای Rajang و ویژگی‌های بیشتر در دسترس دارندگان نسخه‌ی پی سی قرار خواهد گرفت و آپدیت بعدی، در ماه مارس (اسفند ۹۸، فروردین ۹۹) در دسترس دارندگان نسخه‌ی کامپیوتر بازی Monster Hunter: World قرار می‌گیرد.

بازی Monster Hunter: World را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. نسخه‌ی پی‌سی این بازی تقریبا یک سال است که در دسترس قرار گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده